„To už je za dnešek pátý člověk, co mnou prošel a ani se neomluvil," stěžovala si malá hnědovláska s kloboukem své blonďaté silnější kamarádce. „Lindo, jsi duch, a ne všichni tě vidí," smála se jí blondýnka kroutící hlavou. Hnědovláska se k ní přidala zvonivým smíchem a smějící prošli zdí do posluchárny, kde měla začínat jejich první přednáška na vysoké škole. Sedly si ke skupince třech chlapců. Dokázaly rozeznat, že dva z nich je vidí, ale z toho třetího cítily jim neznámou sílu. Chvíli bylo ticho a dívky přemýšleli, jakou sílou je ten člověk cítit.
„Nevím, co je zač," přerušilo ticho Linda, už jí nebavilo zkoumat toho chlapce a chtěla se seznámit s jeho dvěma kámoši, ale nemohla by jí předběhnout blondýnka: „Ahoj, jsem Simča a tohle" ukázala na svou kamarádku „je má kamarádka Linda. Obě jsme duch a poznáme, kdo nás vidí a kdo ne."
„Rádi vás poznáváme. Já jsem Lukáš, blonďák je Jeremiah a poslední je Daniel," představil trojici hnědovlasý středně vysoký chlapec s brýlemi, černým náramkem na ruce a hnědočervenýma očima.
„Vítejte mezi živými," zazubil se dlouhovlasý blonďák s modrýma očima a hubenou postavou, přestože často chodil běhat.
„S kým to mluvíte?" ozval se třetí chlapec. Měl černé krátké vlasy trčící do všech stran, diamantové oči, ve kterých se mohla utopit každá dívka. Jen v sedě sahal Lindě po prsa. Vypadal pěkně, až na jednu věc. Byl tak hubený, až mu koukaly kosti, Simča chtěla něco udělat, ale nemohla, když jí neviděl. Když si ho stále prohlížela, připadal jí povědomější, ale vzpomínky jako by měla v mlze.
„Promiň, zapomněl jsem, že nevidíš duchy. Povídáme si tu se Símou a Lindou a abys měl nějakou představu, popíšu ti je. Linda je malá dívka s hnědými dlouhými vlasy, (Dopsat popis Lindy) Její kamarádka Síma je vyšší než ona, silná postava, blonďaté vlasy a modré oči," 'seznámil' Dana Jeremi.
„Počkat," zarazila se Síma a pořádně si prohlédla Lukyho s Jeremiahem. „Já vás znám. Vy jste od Mouse."
„Máš pravdu. Jsme strážci neboli Rangers. Ty musíš být simabast spisovatelka," zazubil se Luky neboli Kura. Blonďák musel být Speedy a černovlásek Nerdus.
„Pravda. Ty jsi Kura a ty dva už rozeznám," zazubila se blondýnka a posadila se s hnědovláskou před chlapce, protože přišel profesor.