☘︎
-𝙼𝚎𝚜𝚊𝚓𝚕𝚊𝚛𝚍𝚊𝚗 𝚘̈𝚐̆𝚛𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚍𝚒𝚖 𝚜𝚊𝚗𝚊 𝚋𝚒𝚛 𝚊𝚗 𝚘̈𝚗𝚌𝚎 𝚜
𝚞𝚕𝚊𝚜̧𝚖𝚊 𝚊𝚛𝚣𝚞𝚖𝚞.
-𝙰𝚖𝚊 𝚋𝚞 𝚒𝚌̧𝚒𝚗 𝚔𝚞̈𝚌̧𝚞̈𝚔 𝚋𝚒𝚛 𝚔𝚎𝚏𝚊𝚛𝚎𝚝 𝚘𝚕𝚖𝚊𝚣 𝚖ェ 𝚜𝚎𝚗𝚌𝚎?
-𝙱𝚞 𝚍𝚞̈𝚗𝚢𝚊𝚢𝚊 𝚋𝚒𝚛 𝚝𝚘𝚗 𝚋𝚘𝚛𝚌𝚞𝚖 𝚟𝚊𝚛𝚔𝚎𝚗..-𝙼.𝚂
☘︎
Mesajı gönderdikten sonra telefonu kapattı ve evraklarla olan işine geri döndü.
Bir hafta öncesinden beri burada çalışmaya başlamıştı ve şimdiden bu ona şimdiden monoton bir yaşam çemberine girdiğini hissetirmişti. Aynı saat, aynı iş, aynı insanlar.. Ama kendine iş ve maaş veren bu insanlara karşı yaptığı devede bit gibi bir şey kalıyordu.
"Mary-san~ hadi öyle yemeği yiyelim."
O yüzden ne derlerse desinler ikiletmeden yapıyordu.
"Olur."
...
"Nasıl sevdin mi işini gerçi daha üç gün oldu ama gün ilerledikçe seveceksin hatta saha görevlerimiz bile oluyor bazen olduğunda hatta sende gelirsin."
Dazai ağzındakini tam bitirmeden ve hızlı konuştuğu için dedikleri pek anlaşılır değildi. Sadece saha görevi kelimesini tam duyabilmişti.
"Saha görevi?"
Kunikida, Dazai'nin anlşılmaz konuşmasına iç çekerek cevapladı:
"Silahlı Dedektiflik Bürosu olarak şehirde polisin çözmekte ve baş etmekte zorlandığı durumlara fiziksel olarak biz el atıyoruz."
"Anladım." Mary önündeki onigiriden bir ısırık daha aldıktan sonra çayından da bir yudum aldı. Ağzındakiler bittikten sonra kolumda saate baktı.
"Gitsek iyi olur, öğle molası bitmek üzere."
...
"Haah sonunda bugün de iş bitti." Dazai ellerini arkada kavuşturmuş yürürken bir yandan da yanındaki genç kadına bakıyordu.
'Hiçbir agresiflik göstermedi. Aksine aşırı uysal ve sessiz biri. Tek kusuru sanırım çok sigara içmesi..'
Tam da o sırada genç kadın cebinden sigara paketini çıkardı, içinden bir dal alıp dudaklarının arasına koyduktan sonra kutuyu cebine geri koydu.
Çıkardığı çakmakla onu yaktıktan sonra çakmağı da geri cebine koydu.
"Bana bir arkadaşımı hatırlatıyorsunuz Mary-san."
"Öyle mi?" Mary sigarasını ağzından çekti ve içinde tuttuğu nefesi bıraktı. Dumana dalgın gözlerle baktıktan sonra Dazai'ye döndü.
"Öyle." Mary bir kez daha sigarasından bir nefes daha çekmek için onu dudaklarının arasına götürdü.
"Hatta.."
Dazai cümleye başladığında genç kadın sigarasını ağzında tutup ona döndü. Dazai ise sakinliğinden ödün vermeden sürdürdü.
'..sicilinin kabarmasını saymazsak yani.'
"Arkadaşım da senin gibi.. Bir Liman Mafyası üyesiydi.
𖨆.𖨆
Dan dan daaaaaaan!
Evet Frankenstein'a yb yi beklemiyordunuz hatta bazılarınız eminim bu kitaptan umudu kesmiştir bile.
Ama gördüğünüz gibi kitap devam ediyor!
Sizleri çok öpüyorum iyi geceler~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙁𝙧𝙖𝙣𝙠𝙚𝙨𝙩𝙚𝙞𝙣' 𝘖𝘴𝘢𝘮𝘶 𝘋𝘢𝘻𝘢𝘪
FanfictionOsamu Dazai x Mary Shelley(O.C.) 𝕭𝖎𝖑𝖌𝖎𝖑𝖊𝖓𝖉𝖎𝖗𝖒𝖊: Karakteri seride görmemiş olsam da hem karakterler sayfasında 'Adam Frankenstein' adında bir karakter var hem de fanartları ve fandom sayfalarında adı geçiyor. Kitabı ve karakteri bundan h...