Liceum nr1 w Yokohamie, czyli Liceum do którego uczęszcza Dazai Osamu. Od pierwszej klasy każdy bierze go za dziwaka. Jest wiele rzeczy które wskazują na to, że Osamu był tak spostrzegany. Po pierwsze, miał ogromne zainteresowanie samobójstwami. Od pierwszych lekcji zaczął przynosić książki na ten temat do szkoły, kiedy mu je zabierano, ten rysował powieszonych ludzi na kartkach papieru, kiedy to zabierano mu też, ten- rysował te rysunki w zeszycie. Mimo tego wszystkiego, zawsze znał odpowiedź na pytania, z klasówek zawsze dostawał dobre stopnie, a w szkole zajął miejsce drugie w byciu najlepszym uczniem pod względem ocen. Na każdej przerwie znikał w długiej, ciemnej piwnicy wraz ze swoim najlepszym, i zarazem jedynym przyjacielem- Ranpo Edogawą. Ten natomiast szczycił się mianem najlepszego ucznia w tej szkole. Jednakże tak samo jak Dazai, był spostrzegany jako dziwak. Może sam w sobie nie był, aż tak tajemniczy jak jego przyjaciel, jednak sam fakt, że zadawał się z nim, budziło niechęć u wielu osób. Ranpo często olewał wszystko co do niego mówiono. Odpowiadał na wszystkie pytania które zadawał nauczyciel, nawet jeśli nie były kierowane do niego. Siedział z tyłu, jedząc słodycze, i czytając powieści kryminalne. Zawsze kiedy ktoś rozmawiał źle o Dazai'u, ten podchodził do nich i patrzył morderczym wzrokiem. Większość uczniów uważała ich za parę. Nie było to zaskoczeniem, w końcu chłopcy spędzali czas tylko ze sobą, i oboje zdawaliby się być bardzo złym kiedy ktoś mówił źle o drugim. Mimo iż Dazai i Ranpo nie rozmawiali z nikim innym niż ze sobą, to jest 5 uczniów którzy mieli styczność z tymi dwoma. Pierwszy z nich to szkolny prześladowca, Chuuya Nakahara. To on wypuścił plotkę o tym, jak to Ranpo i Dazai mieliby być parą. Kolejny na tej liście, jest Atsushi Nakajima, próbował zaprzyjaźnić się z Dazai'em pierwszego dnia szkoły, i jako jeden z niewielu jest dla niego miły. Następny jest natomiast Fyodor Dostoyevsky, jest o rok starszy od brązowowłosych, zdobył on trzecie miejsce w rankingu najlepszych uczniów, i stanowi wielką konkurencję dla tej dwójki. Dawny przyjaciel Ranpo z piaskownicy- Edgar Allan Poe. Co takiego stało się, że już nimi nie są? Pewnego dnia mocno się pokłócili i nigdy się nie pogodzili. Na nieszczęście obojgu trafili do tej samej klasy. I ostatnim już, jest Mushitarou Oguri. Stał się przyjacielem Poe po tym jak ten pokłócił się z Ranpo, i pewnego dnia dość mocno go zwyzywał. I tak tylko ta 5 postanowiła jakkolwiek zadrzeć z tą dwójką. I żaden z nich tego nie żałował. Oczywiście do czasu.
CZYTASZ
Souheki- Zabawa samobójcy i detektywa- Zawieszone
Tajemnica / ThrillerDazai Osamu w szkole do której uczęszcza jest uważany za bardzo dziwnego i tajemniczego typa. Tak samo sądzą inni o jego jedynym i zarazem najlepszym przyjaciulu- Ranpo Edogawie. Pewnego dnia pare uczniów znajduje powieszone ciało dazaia w szkolnej...