Günlük

131 8 6
                                    


Jungkook'un gözünden;

Taehyung ile bff planı
Gün bir
Evet selam günlük Ya da ona benzeyen şey.

Niye böyle bir şey yazma kararı aldım bilmiyorum belki de Taehyung'a olan hislerimi koşulsuz şartsız birine Ya da bir şeylere anlatmam gerekiyordur...

Neyse neyse Jimin'in yaptığı planı uygulamaya sokmaya çalışacağım -ki başarır mıyım orası muamma- buraya da gelişmeleri not edersem belki ilerlememi görebilirim.

Tek istediğim evrenin bana bolca şans göndermesi.

Aşık Jungkook kaçar

MENTALİ BOZUKLAR
wp grubu

Jungkook
Lan yoongi

Yoongi
He

Jungkook
Bütün Taehyung'ların sınıfına gidersen beni de götürsene
Taehyung'a yakın olmam lazım

Yoongi
Tamam götürürüm
Öğlen arası gideriz

Hoseok
Olum bu Yoongi'nin
Bizim Yoongi olduğuna emin miyiz

Yoongi
Ya naptım gene amk
Asla yaranamıyorum ya

Jimin
Çok garip bir şekilde
İnsan gibi davranıyosun
Seni böyle görmeye alışık değiliz
????

Yoongi
Jimin artık sana laf yetiştirmeye
Çalışmayacağım gerçekten

Jungkook
Karışmayın Yoongi'me
Biriciğim o benim

Hoseok
Ulan sende bi siktir git

Jungkook
Ne var be Allah Allah


~

Jungkook'un gözünden

"Ya çabuk zıkkımlan şu yemeğini!" diye bağırdım Yoongi'ye.

Öğlen arası beni Taehyung'a götüreceğine söz vermişti ama kendisi 15 dakikaya yakın bir süredir tıkınıyordu.

Ha şimdi derseniz 'Sen niye gitmiyorsun tek başına aptal mısın?'

İlk olarak aptal demezseniz sevinirim ikinci olarak ise HOŞLANDIĞIM ÇOCUĞUN YANINA TEK BAŞIMA NASIL GİDEYİM!?

Neyse konumuz bu değil.

"Öf bir rahat bırakmadın iki lokma yiyelim." diyerek kalktı Yoongi oturduğu sıradan ve bana 'Yürü' işareti yaptı.

Memnuniyetle işaretine uydum. Taehyung'ların sınıfına geldiğimizde karnıma büyük bir kramp girdi.

Bu sıklıkla Taehyung'un yanındayken Ya da yakınındayken oluyordu. Muhtemelen strestendi.

Sınıfa girdiğimizde Seokjin ve Namjoon bize el sallayıp yanlarına çağırdılar.

Taehyung ise siyah jbl kulaklıklarını takmış, kafasıyla ritim tutturarak arka sırada oturuyordu.

Kafasını bir an bize doğru çevirdi ve bana bakarak gülümsedi.

LOVER BOY|TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin