MENTALİ BOZUKLAR
wp grubuYoongi
Jungkook seni de
Aşık olduğun günün sabahını da
Taehyung'un da
Bu aşkın ızdırabını da
SİKEYİMHoseok
Yoongi nerdesin
Nefes alamıyom
Koşmaktan dalağım şişti amkYoongi
Bilmiyom ki
Park var ya bir tane
Mavi bir ev var onun karşısındayımHoseok
Ora nere amk
Bekle bulcamJungkook
(Jungkook yazıyor)Yoongi
Ulan ulan
BİR DE YAZIYON MU AMK
VALLA GIRTLAĞINI SIKICAM ELİMDEN GELSEJungkook
Bak sövmekte sonuna kadar haklısın
Ama POLİSLER SİZİN GİTTİĞİNİZ YÖNE DOĞRU DEVRİYEYE ÇIKTILAR
KAÇINHoseok
Hay ben böyle işin anasını bacısınıYoongi
YAZMAYI BIRAK AMK
HIZLI KOŞ ÇIKALIM ŞU LANET YERDENJungkook
KOŞUN AMK KOŞUN1 Saat önce
Jungkook'un gözünden"Olum var ya bu gece alemin dibine akıyoruz benden demesi." dedi Hoseok serseriler gibi.
Bu hali beni güldürmüştü.
"Olum ben Chaeyong'un bu kadar zengin olduğunu bilmiyordum he." dedi Yoongi üç katlı açık gri villayı işaret ederek.
"Niye bilseydin daha önce mi yürürdün?" dedim sanırım içime biraz Jimin kaçmıştı.
Yoongi bana göz devirerek baktığında Hoseok lafa girdi.
"Harbiden ya bu kadar zengin birinin bizim okulda ne işi var amk""Ne alaka olum eğitim bu. İstediği yerde alır hem o bu okulda popüler ondan kalıyordur."
Hoseok ile Yoongi bu konuyu tartışırken ben attığım her adımda Taehyung'u arıyor ama asla bulamıyordum.
Yoksa gelmemiş miydi? Ama Yoongi geleceklerini söylemişti. Gelirdi Yani dimi ama?
Gerçi geleceğini söyleyen kişi Yoongi olduğu için çok da güvenmemek lazım.
~
Evin-ev değil saray desek daha doğru olur aslında- içine girdiğimizde aşırı yoğun ot ve alkol kokusu yüzüme çarptı.
Müzikte kulak zarlarımı zedeleyecek kadar yüksekti.
Böyle yerlerden nefret ederdim aslında ama aşk işte size her yapmam dediğiniz şeyi yaptırıyor...
Ben içeri girdiğimizde de gözlerimle etrafı yokluyordum ama Taehyung ya da ona benzeyen bir sima yoktu.
Hatta Namjoon ve Seokjin'e de rastlamamıştım.
Yoongi'nin "Chaeyong nasılsın?" diye bağırmasıyla bakışlarımı yabancı vücutlardan çekip bizimkilere odakladım.
Chaeyong Yoongi'nin ilgisinden gayet memnun sırıta sırıta bir şeyler anlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVER BOY|TAEKOOK
Hayran KurguJungkook okul bahçesinde voleybol oynarken gördüğü Taehyung'a aşık olmuştu ama Taehyung'un başka birine aşık olduğunu nereden bilebilirdi ki? Texting + Düzyazı Başlangıç= 4 Ekim 2022 ~Ara Verildi~