Aynı gece Taehyung'un gözünden;Seokjin ben ve Namjoon her zaman gittiğimiz barlardan birinde oturmuş önümüzdeki biraları içiyorduk.
Onları çok seviyordum ve günler sonra birlikte olmak iyi hissettirmişti.
Nedense Namjoon Joy hakkında tek kelime etmemişti. Seokjin'in onu tembihlediğine oldukça emindim.
Yalandan da olsa beni destekliyor gibi görünmesi her nasıl oluyorsa güvende ve rahat hissettirmişti.
Bu aralar Joy hakkında düşünmek gelmiyordu içimden. Belki de biraz uzaklık iyidir diye düşünüyordum ...
"Jungkook'la derslere noldu? Uzun zamandır her Cuma bir olay oluyor çünkü." dedi Namjoon
"Ah evet işleyemiyoruz dersleri. Neyse ki Jungkook çok kibar bir çocuk."
"Keşke öyle bir erkek arkadaşın olsa Tae." dedi Seokjin.
Gözlerimi devirdim "Düz olduğumu biliyoruz."
"Hayır bilmiyoruz çünkü bu zamana kadar hiç düzgün bir erkekle karşılaşmadın." dedi Namjoon.
"Neyse ne." dedim konuyu kapatmak için.
Evet Jungkook harika bir çocuktu. Herkesin takılmak isteyeceği bir tipti ama tam tersi oldukça sessiz sakin takılan biriydi. Ayrıca onunla tanıştığım için çok mutluydum.
Dertlerimi bir anda anlatabiliyordum ona ama daha önce onu hiç öyle Yani sevgilim olarak düşünmemiştim Ya da hoşlanabileceğim biri olarak...
Hem böyle bir durumun onu rahatsız edeceğine de emindim. Sonuçta kim öğretmeni sayılacak birinin ona aşık olmasını isterdi ki?
Telefonuma gelen bildirimle hepimiz irkildik. Gecenin bir saatinde bana mesaj gelmesi için birinin ölmesi falan gerekiyordu çünkü.
Yoongi ve Taehyung arasında geçen wp konuşması
Yoongi
*bir video gönderildi."~
Seokjin "Kimden gelmiş mesaj?" diye sordu.
"Yoongi, bir video göndermiş."
"Açsana. Bakalım neymiş." dedi Namjoon bende tam açacakken Yoongi'nin attığı mesajla daha da gerildim.
Neydi gecenin bir yarısı bu böyle?
~
Yoongi
Kardeşim özür dilerim
Ama bunu bilmek senin en büyük hakkın~
Gördüğüm videonun etkisiyle sertçe yutkundum. Boğazım ve gözlerim yanmaya başlamıştı.Hatta kalbimde ufak bir sıkışma hissediyordum. Sanki biri kafamdan aşağı kaynar su dökmüş gibi yanıyordu tüm vücudum.
Seokjin ve Namjoon bir şeyler söylüyorlardı. Ama benim tek duyabildiğim boğuk boğuk gelen uğultulardı.
O an sinirle geri telefonuma yapıştım ve Joy ile olan sohbete girdim.
Evet belki düşünmeden hareket etmek yanlıştı fakat kendimi durduramayacak kadar öfkeliydim,belki de sadece kırgın...
Joy ve Taehyung
Arasında geçen konuşmaTaehyung
*bir video gönderildi.*
Umarım keyifli bir akşam geçiriyorsundur.
Kime ne diyorsam ben
Biliyor musun Joy artık bitti
Beni kullanıp bir kenara atmandan
Beni sürekli aptal yerine koymandan
Ve değersiz hissetmekten yoruldum artık
Bir daha benimle konuşmaya bile kalkma
Çünkü ARTIK BİTTİ
Kendine kullanabileceğin
yeni bir "Tata" bul
Tabii hangi salak benim kadar sana katlanır orası ayrı(Bu kişiyi engellediniz.)
Telefonumu kapatıp cebime koyar koymaz oturduğumuz masadan kalktım.
Sadece biraz yalnızlık istiyordum.
Olanları sindirmek zamanı alacaktı ve belki de canımı yakacaktı ama bu gece içimde bir şeyler değişmeye başlamıştı bunu hissedebiliyordum.Ve bu sefer bunu engellemeyecektim. Değişiklilerden korkmayacaktım.
En azından korkmamayı deneyecektim.
Artık ne kadar becerirsem...SELAMMM
kısa bir bölüm oldu özür dilerim 😔😔Bu aralar yazmaya pek vaktim olmuyor ama birkaç hafta içinde size MÜKEMMEL BOL FEELS İÇEREN (ondan önce de biraz dram vardır belki 🙄)
BÖLÜMLER YAZICAMMM
diğer bölüm görüşürüz
Bir de eğer bölümleri beğeniyorsanız vote atabilir misiniz lütfennn Çünkü kimse vote atmıyo da
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVER BOY|TAEKOOK
FanficJungkook okul bahçesinde voleybol oynarken gördüğü Taehyung'a aşık olmuştu ama Taehyung'un başka birine aşık olduğunu nereden bilebilirdi ki? Texting + Düzyazı Başlangıç= 4 Ekim 2022 ~Ara Verildi~