(olet y/n)
POV Y/N :
Tajusin, että heräsin taas uuteen päivään. Itsetuhoiset ajatukset alkoivat taas pyöriä päässäni. Herätys soi 6.45. Minun piti painaa torkkua, mutta osuin yhtäikkiä lopeta-painikkeeseen. Jos hetken lepään, niin nukahdan.*y/n mielessä* "Mitä h*lvettiä mä ees puen päälle? No mut käyn nopee puntaril. Oon taas nii laudan näkönen"
Sain noustua sängystä ja kävelin puntarille. Puntari näytti 58.7 kg.
*y/n mielessä* "Ei s*atana taas. Pitää alkaa syömää enemmä"
Tunsin oloni niin pieneksi.Menin etsimään vaatteita. Vaatteet tuntuivat niin isoilta. Lopulta löysin ehkä hyvät vaatteet. No ne sopivat ehkä juuri ja juuri minulle. En halunnut syödä aamupalaa. Laittaudun valmiiksi ja pyöräilin Prismalle.
Samalla pyöräillessäni prismalle, kuuntelin lempi bändiäni. Se on Blind Channel. Rakastan, kuinka hauskoja he ovat ja minkälaista musiikkia he tekevät. Olen onnellinen, että olen löytänyt elämääni tuonlaisen bändin. Rakastan heitä.
Työt alkoivat kahdeksalta ja olin Prisman takapihalla viittä vaille kahdeksan. Tiukoille meni, mutta ehdin laittaa Prisma-vaatteet päälle. Pomoni on todella mukava. Ei hän edes suuttuisi, vaikka olisin puoli tuntia myöhässä. Kiva viisikymppinen Eeva.
Olin koko päivän vähän alakuloinen. Blind Channel oli Espoossa, koti kaupungissani esiintymässä. Mutta en minä sinne voinut mennä, koska minulla oli töitä. Juuri sinä perjantaina, olin töissä kuuteen. Keikka oli mielestäni klo. 17-18, joten en kyllä sinne ehtisi.
POV JOEL :
Kello oli kai kaksi päivällä. Olimme etuajassa keikkapaikalla, nimittäin ennen meitä, oli myös esiintymässä mahtavia bändejä. Cyan Kicks, Apulanta ja lapsuuden lempparini : The Rasmus. The Rasmuksen keikka oli pakko nähdä.Saavuimme vihdoin keikkapaikalle ja avasin heti bissen. Joonas kuvasi jotain v*tun outoa tiktokkia. Kai jotakin my dayn tapaista.
"JOONAS MITÄ SÄ DUUNAAT?!", huusin. Taisin keskeyttää Joonaksen tiktokin tekemisen, koska hän näytti sen verran vihaiselta. Ei hän lopulta vastannut mitään.Ensimmäisenä oli Apulannan keikka. En heidän musiikkia hirveästi kuuntele, mutta oli kyllä hyviä biisejä heillä! Seuraavana oli meidän keikka. Join loput viinit viinilasistani ja harjoittelin hyppyjä. Ensimmäisenä lavalle meni Tommi ja Aleksi. Heidän jälkeen Olli ja Joonas, ja sitten minä ja Niko.
YOU ARE READING
~𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠𝑛'𝑡 𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑦~ {y/n x joel hokka}
Romance⚠️TW⚠️ - kiroilu - syömishäiriö - itsetuhoiset ajatukset - kuolema - masennus