LUKU 4 // outona

35 1 0
                                    

POV Y/N :
Menin pukkariin itkemään. Vain siksi, koska en olisi koskaan ikimaailmassa uskonut, että näin olisi koskaan tapahtunut. Joel, miksi juuri Joel? Miten?

Joel on aina ollut lempparini. Rakastan kaikkea Joelissa. Hänen luonne, laulu-ääni, ulkonäkö, tyyli ihan kaikki. Rakastuin häneen vuonna 2020, kun tutustuin itse Blind Channeliin. Pandemia alkoi jyllätä, ja aloin kuunnella uutta musiikkia. Tutustuin tähän bändiin ja heidän upo uuteen albumiin, Violent Pop. Joel on alusta asti ollut lempparini, niinkuin sanoinkin jo. Tiesin sen heti. Toki rakastan joka ikistä jäsentä, mutta Joel iski eri tavalla. Unelmani on ollut pitkään halata Joelia, ja tänään, aivan normaalina perjantai-päivänä, se tapahtui. Olen aivan sanaton. Ja minulla on vielä Joelin puhelinnumero?!
POV JOEL :
Keikka paikka alkaa jo häämöttää. Okei, jos nyt vähän mietitään, niin tein kyllä todella oudosti. Miksi annoin fanillemme puhelinnumeroni? Mitä jos hän jakaa numeroani? No sitten ei voi mitään. Mutta olihan hän aika kaunis. Toivottavasti asiamme etenevät.
Niko : Joel, mitä mietit?
Joel : Aa en mitää...
Niko : No jotain sä selvästi mietit.
Joel : Siis vähän öö keikka jännittää...
Niko : Häh? Eihän sua koskaan mitkään keikat jännitä?
Joel : No joo mut-
Joonas : Ihan rauhas sit hei.
Niko : No jaa
POV Y/N :
Työt alkoivat loppua, ja oli aika lähteä kotiin. Koko kotimatkan viestittelin Joelin kanssa. Juttelimme kaikesta mahdollisesta. Keikoista, faneista ja tulevaisuudesta. Sanoisinko, että olimme vähän kuin kavereita. Siis olen isomman esikuvani kaveri? Mikä sattuma.
POV JOEL :
Keikka oli kohta alkamassa, tai no tunnin päästä. Mutta minä vain juttelen y/n kanssa. Menin meikkaamaan ja pukemaan keikkavaatteita päälle. Tämän jälkeen juttelin hetken jätkien kanssa, ja lämmittelin.
POV NIKO :
Keikka alkaa ihan kohta. Noin 10 minuuttia vielä. Juon lonkeron loppuun ja menen lavan taakse odottamaan. Joel on koko päivän ollut jotenkin outona. Ja koko ajan puhelin kädessä. Pitää kysyä häneltä jossain kohdassa, että mitä on meneillään.
POV Y/N :
Menin kotiin makaamaan sohvalleni. Tilasin Subwaysta ruokaa ja katsoin Netflixiä. Bc:llä oli nähtävästi keikka meneillään, joten odotan siihen saakkaa että pääsen juttelemaan Joelin kanssa. Toivottavasti voisimme sopia Joelin kanssa tapaamisen jollekkin päivälle.

~𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠𝑛'𝑡 𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑦~ {y/n x joel hokka}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora