LUKU 6 // lenkillä

32 1 0
                                    

POV Y/N :
Saavuin ravintolaan. Otin lempparini, kanapastaa. Samalla syödessäni, katsoin instagramia ja juttelin hetken Joelin kanssa.

Lähdin ravintolasta, kävin nopeasti kotona vaihtamassa vaatteita, koska lähdin lenkille. Ajattelin mennä juoksemaan kaupunkiin. Tai itseasiassa joen viereen, joka oli kaupungissa.

Juoksin rannassa, meren äärellä, minne kuului kyllä kaikki kaupungin äänet. Ajattelin, että voisin kokeilla, kuinka nopeaa pystyn juosta. Yhdessä kohdassa tuli pitkä suora tie. Otin pitkän hengähdyksen ja lähdin juoksemaan niin kovaa kun hengestä lähti. Juoksin, kunnes tie kääntyi oikealle. En tiedä, milloin minua on hengästyttänyt noin paljon.

Hetken päästä, ajattelin kokeilla uudestaan tätä "niin kovaa kun pystyn" -juoksua. Tämä tie oli kuitenkin pidempi, kuin äskeinen. En enää hirveästi nähnyt ihmisiä ympärilläni. Tie vain jatkui. Ja jatkui ja jatkui ja jatkui. En kuitenkaan luovuttanut. Halusin juosta tämän tien päähän. Yhtäkkiä kehoni alkoi hidastaa juoksu-nopeuttani. Vauhti hidastui, jonka jälkeen silmissäni pimeni, ja kaaduin maahan.

POV JOEL :
Olimme jätkien kanssa toimistolla tekemässä uutta musaa. Meitä oli minä, Niko, Joonas ja Aleksi. Minulla ja Nikolla oli tänään Helsingin Sanomien haastattelu kello 15, jossa juttelimme uudesta albumistamme. Hetken päästä Niko kysyi minua käymään nopeasti ulkona. Suostuin, ja lähdimme ulos.

POV NIKO :
Okei, tänään sitä kysyn : Kenen kanssa Joel viestittelee? Hän on kirjaimellisesti joka ikisessä paikassa puhelin kädessä, ja olen nähnyt hänen ja tämän jonkun henkilön viestittelevän. Heidän viestejä en ole kuitenkaan lukenut. Pyysin Joelia käymään kanssani toimistomme pihalla, milloin kysyisin tämän kysymyksen. Menimme ulos, ja keskustelumme meni näin :
Niko : Niin siis sellanen kysymys et kenen kaa sä ain viestittelet? Mä oon nähny ku sä oot viestitelly jonku kaa.

~𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠𝑛'𝑡 𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑦~ {y/n x joel hokka}Where stories live. Discover now