LUKU 8 // torstai

23 2 0
                                    

POV JOEL :
Heräsin torstai aamuna yhdeksän aikoihin. Vihdoin, tänään, nään y/n. Nousin reippaana sängystäni, ja pistin t-paidan päälleni. Söin aamupalaksi kaksi paahtoleipää margariinilla, juustolla ja kalkkunalla. Katsoin samalla telkkarista jotakin outoa saippuasarjaa, ja kävin somet läpi.

Aamupäivän ja itseasiassa koko päivänkin vain hengailin kotona, ja otin iisisti. Kello alkoi lähestyä puoli viittä, joten puin vaatteet. Laitoin mustat farkut ja t-paidan. Otin mukaan avaimet, puhelimen, aurinkolasit ja auton avaimet. Lähdin ajamaan Espoon Prismaa kohti. Hetken päästä, saavuin jo Prismalle.

POV Y/N :
Vihdoin koitti torstai. Tein töissä ahkerasti töitä, koska tänään oli jotenkin tosi kiva fiilis. Tai itseasiassa ei mikään ihme kun nään Joelin tänään.

Kello tuli viisi, ja lähdin innokkaana pukuhuoneeseen. Vaihdoin äkkiä normaalit vaatteet ja hölkkäsin ulos. Oven edessä oli musta auto, jossa joel istui odottamassa minua. Avasin auton oven ja istahdin autoon.

POV JOEL :
Auton oveni avasi kaunis, nuori nainen. Moikkasimme toisia akwardisti ja kyselin häneltä kuulumisia. Sellasta small talkia siinä oli. Menimme paikalliseen kahvilaan, jossa itse otin espresson ja suklaamufiinin. Y/N taisi ottaa vain normaalin kahvin. Pääsimme juttelemaan vihdoin face2face. Se oli mukavaa. <3

POV Y/N :
Saavuin Joelin kanssa kahvilalle, ja otimme pientä purtavaa sekä juomista. Oli kivaa nähdä Joel ihan kasvotusten. Juttelimme siinä syvällisiä ja kaikkea muutakin. Nyt jos rehellisiä ollaan, niin olisihan se nyt mahtavaa, jos minä ja Joel olisimme tulevaisuudessa enemmän, kun vain ystäviä.

POV JOEL :
Olimme kahvilassa n. tunnin, jonka jälkeen lähdimme autolleni, ajattelimme mennä espoon kansallispuistoon istuskelemaan.

(en oikeesti keksi enää tähän mitää nii siirryn seuraavaan lukuun👍)

~𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠𝑛'𝑡 𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑦~ {y/n x joel hokka}Where stories live. Discover now