Bölüm.3

60 39 21
                                    

Tek bir söz yeter insanı parçalamaya ve göklere çıkarmaya...🌹🩸

Herkesin vardır sakladığı birşey, iyi şeyler de saklanır kötüleri de. Bazen insanların iyiliği için kötülükleri de saklamak zorunda kalırsın.

Hakan başımda badigart gibi dikiliyor ve bende masanın bir ucunda oturuyordum. Hakan heyecanlı ya da stresliydi sağ ayağıyla bir nakarat tutturmuş elleri cebinde dudağını kemiriyordu. Kapı açıldı ve içeriye kelepçeli şekilde Aydın Kandemir girdi.

Hakan başıyla selam verip daha da dikleşti, Aydın da karşımdaki sandalyeye oturup kelepçeli ellerini masanın üzerine bıraktı.

1:85 boylarında esmer kalıplı biriydi. Sert yüz hatları ve belirgin bir çene yapısı vardı, kusursuz ve pürüzsüz.

" Merhaba Aydın bey. Kardelen Aksel ben memnun oldum." Aydın iki saniyeliğine Hakana bakıp tekrar bana döndü.

" Hakan dışarı çık. Avukat hanımla yanlız konuşalım." Hakan ilk afallasada inkar etmeden çıktı odadan.

" Buyrun Aydın bey sizi dinliyorum." Aydın aynaya baktı ama içeriyi göremediği için tekrar bana döndü.

" Kimse yok Aydın bey, sadece siz ve ben. " Anlatacağı şeyleri polislere anlatmadığı belliydi, onun için etrafı konturol ediyor yanlız olduğumuza emin olmak istiyordu.

" Hakan'ın sana bildiği herşeyi anlattığına eminim, ben sana onun bilmemesi gerekenleri anlatıcam."

Nasıl ya bu adam bunun hem kuzeni hem en yakın arkadaşı hemde güvenlik müdürü değil mi. Onun bilmemesi gereken birşeyi ben neden biliyorum.

On iki dakika, ardından dışarıdaydım. Hakan arkamdan koşarak geliyor bana yetişmeye çalışıyordu. Dışarı çıkıp derin bir nefes aldım, bugün gerçekten çok yoğunum.

" Hakan arabanı ve şoförünü almam lazım gideceğim yerler var malum senin arabanla geldik." Hakan saf saf yüzüme bakıyor, haraketlerime anlam vermeye çalışıyordu.

" Hadi ama Hakan zaten çok oyalandım, böyle giderse ben bu adamı içeriden nasıl çıkarıcam."

Hakan son cümlem ile kendine gelmiş olacak ki hızla kafasını salladı.

" İsterseniz arabayı siz alabilirsiniz Metin ve ben adamlardan başka bir araba alırız merak etmeyin." Hadi ama o adam bana lazım sen git işte bırak bizi.

" Olmaz Metin bey de benimle gelecek, yani gelsin demek istedim. Bu kadar lüks bir araba bana göre değil, arabanıza zarar vermek istemem. " Hakan ufak bir kahkaha attı.

" Öyle şey olur mu Kardelen arabamı senden esirgeyecek değilim. "

Of be adam. Ben belki acemi şoförüm, belki Metin'in araba sürmesini beğendim. Gitsene.

" Esirgemek değil de ben kendime güvenmiyorum diyelim. " Hakan kabullenerek kafasını salladı.

" Metin Kardelen hanım nereye isterse oraya ışınlanın." Metin ilikli olan Çeketinin önünü tutup kapımı açtı.

" Seni haber ederim Hakan, görüşürüz." Hakan'ın aklına yeni gelmiş olacak ki kaşlarını çattıp bana baktı.

" Bir dakika ya siz içerde ne konuştunuz. Sen çıktın direk dışarıya hemen arabaya binmek falan istedin sanki arkandan kovalıyorlarmış gibi." Hadi ama Hakan ben gittikten sonra neden gelmedi aklına.

Bir İntikam Kanı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin