Kiss Me Chocolate

614 76 52
                                    

Song: Labrinth = Forever

Remus son dakika yapılan ödevinin açık ara sınıfın en iyi olmasının gururunu yaşarken nasıl Severus'u geçebildiğini düşünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Remus son dakika yapılan ödevinin açık ara sınıfın en iyi olmasının gururunu yaşarken nasıl Severus'u geçebildiğini düşünüyordu. 5 puanla da olsa...
Çok düşünmesine kalmadan, Bayan D onu çağırdı. Zarif asa hareketleriyle hiç uyarıda bulunmadan Remus'a saldırdı. Kalkanı bu sefer güçlüydü. Güçlü saldırı karşısında büyük bir sur gibi ayakta kaldı. Sonra Remus'a işaret verdi, Remus saldırdı. Birkaç dakika zayıfça saldırmasının ardından, Severus'un gösterdiği gibi gözlemlediği kadının açığını bulup güçlü bir saldırı yaptı.

Bayan D'nin açık kahve kaşları havalandı. Kalkanı çatırdadı ve nefesi kesilen öğrencilerin gözü önünde parçalandı. Hemen ardından büyü, inanılmaz bir hızla ona giderken Bayan D ikinci bir savunma yapmada gecikmedi ama Remus'a bittiğini işaret etti.

Geniş bir gülümsemeyle ona baktı. "Aferin Remus-canım! Seni kimin çalıştırdığı belli." dedi gülümseyerek.

Remus gülümsedi. Sonra o yerine geçince sınıfın ikincisi Severus çağırıldı. İkisinin düellosunu izlemek nefes kesiciydi. İkisi de büyük bir güç vererek başladılar. Severus'un büyüsü ateş topu gibi görünüyordu. Tek fark, rengi zehirli bir yeşildi. Savunma büyüsü ise ateşi yutuyordu ama o kadar hassastı ki en ufak kaçırmada, en ufak güç dengesizliğinde ateş topu Bayan D'ye çarpacaktı.

Buna rağmen, ikisi de hiç olmadığı kadar güçlü başladılar. Severus dikkatli bir panter gibiydi. Gözleri Bayan D'ye sabitlenmiş, dudağının kenarıyla fısıldadığı büyü ve rahat tavrı ona çoktan avını yakalamış bir avcı havası veriyordu. Ama Bayan D kolay av değildi. O da en az Severus kadar zarif, tehlikeli ve kıvraktı.

Büyüler geçip gitti, Bayan D'nin savunması her seferinde isabet eden ateş toplarını yuttu. Ama sonra, Severus aniden durdu ve Bayan D'yi şaşırtacak kadar güçlü bir büyü yaptı. Remus onun ne yaptığını biliyordu, çalıştırırken Remus'a anlatmıştı.

Büyüye güçlü de başlasa, tam gücüne çıkmayacak kadar hafifçe güçlenerek devam etmişti. Sonra ise, Bayan D onun tam gücünü kullandığını düşünene kadar sabit gitti. Nihayet Bayan D'nin gardı düşünce ise tam güçle saldırdı.

Herkesin nefesi kesildi. Remus dahil. Severus'un büyüsü çatırdadı. Odada nefes alan her varlık bu genç Slytherin'in gücünün varlığını hissetti. Bayan D'nin savunması daha zayıf bir şey beklediği için bu ateş topunun gücü karşısında dayanamadı ve bir yırtık gibi açılarak ateş topunu diğer tarafa geçirdi. Bayan D kıvrak bir şekilde ondan kaçtı. Severus'un yeşil ateşi, KSKS sınıfının düello kısmında, duvarda devasa bir delik oluşturdu. Yan taraftaki boş sınıfta Peeves'in çığlığı duyuldu.

Bir an herkes sustu. Sonra Bayan D alkışlamaya başlayınca kendilerine geldiler. Remus diğerlerine katılıp tamamen etkilenmiş bir şekilde alkışlamaya başladı.

Chocolate (Snupin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin