rozdział 5

6 0 0
                                    

Jak się okazało po czasie wojownik, który uciekł znalazł najpotężniejszą heylińską wiedźmę jaką była Wuya. Powiedział jej wszystko o wiosce, shen gong wu oraz wojownikach, którzy się tam szkolili. Wuya natychmiast ruszyła w drogę aby zniszczyć wioskę.

W wiosce również domyślili się, że tak może się stać. Każdy kto nie był zdolny do walki schronił sięw świątyni Dashiego i Tsung a kto mógł szykował się do walki. Dashi Chase i Guan stali na warcie czekając na atak wroga. Wszędzie można było widzieć ludzi, którzy trenowali razem używając broni lub shen gong wu. Nikogo więc nie zdziwiło gdy w wiosce pojawiła się czerwonowłosa wiedźma. Dashi razem z Chasem i Guanem stanęli na czele i poprowadzili ludzi do walki. Jak walka ze słabszymi wojownikami była dla ludzi do wygrania tak z golemami i samą Wuyą mogli się mierzyć tylko trzej najsilniejsi w wiosce. Każdy z nich znał swoje zadanie i wiedział co ma robić. Walka jednak trwała kilka dni. Jednak w ostatnim dniu Dashi wyciągnął swoją specjalną broń jaką było magiczne pudełko, które uwięziło w sobie Wuyę zmienioną w ducha.

Kamienne golemy nagle się rozpadły a wojownicy heylinu widząc porażkę przywódcy poddali się. Używając Ying Yang jojo zostali przeniesieni do więzienia. W ten sposób Dashi i reszta uratowali świat a Dashi pokonując Wuyę został wielkim mistrzem, którego szanowali wszyscy.

Po wielkiej bitwie po której zło zniknęło Tsung i Dashi zdecydowali aby ukryć shen gong wu po świecie. Jednak Kostka została z Tsung aż do jej śmierci i dopiero wtedy pozwoliła się oddzielić od jego mistrza. Może kiedyś w przyszłości Shen gong wu znowu będą potrzebne. Tak więc roznoszeniem ich po świecie zajęli się Dashi razem z Dojo.

Na świecie zapanowało znowu dobro a Tsung była strasznie dumna ze swoich synów. Jednak zauważyła, że pewnego dnia Chase dziwnie się zachowuje i nad czymś rozmyśla.


Kostka TsungaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz