{#2}

84 16 1
                                    

Бараг л цаг гаран буу халж сууцгаасан тэднийг хаалганы кодыг буруу хийх дуу сарниулчих нь тэр.

Мину - Ликси чи дахиад л гэрийн код сольчихоо юу?

Фэликс - Тэр эмэгтэйг манай гэрт дураараа орж гарна гэхээр уур хүрээд байдаг юм

гэсээр хошуугаа унжуулчихаад гараа элгэндээ тэврэх Фэликс үнэхээр л Минугийн найз охинд дургүй юм.

Хэдий Мину Суёон хоёр бараг жил гаран үерхэж байгаа ч Мину түүнд огт сэтгэлгүй байж яагаад салдаггүйг нь сайн мэдэх учраас Фэликс улам л дургүй ажээ.

Мину ч нэг санаа алдаж аваад хаалга тайлахаар явах нь тэр.

Мину - Ийм орой болсон хойно юу хийж байгаа юм?

Суёон - Чамайг ядарч байгаа байх гээд сэтгэл гаргаад ирсэн байхад муухай байна шүү.

гэж хэлээд хошуугаа унжуулах төрхөнд нь Мину хариу үл үзүүлнэ.
Хэрвээ оронд нь Фэликс хошуугаа унжуулсан бол үсийг нь сэгсийлгэчихээд аргадаж байгаа биз.

Фэликс - Өнөөдөр гэрт зочид ирчихсэн болохоор Мину хён Суёоныг явуул!

Суёон - Фэликс би чамаас эгч юм шүү! Байнга надтай хүндэтгэлгүй яриад байдгаа больж үз!

Мину - Фэликс рүү уурлан гэж бодоод ч хэрэггүй шүү

гэх Минугын тайван хоолойнд Фэликс яг л би ялсан даа гэх шиг зэвүүн инээн зогсоно.

Суёон - Чи дандаа намайг биш Фэликсийг өмөөрдөг болохоор энэ нэг юм ийм ах захаа ч мэдэхгүй болж байгаа юм!

Мину - Гараад хүлээж бай. Хүргээд өгье

Суёон - Тэгсэн чинь дээр байлгүй!

Фэликс - Хён та хаачих гээд байгаа юм! Би ганцаараа байж чадахгүй шдээ!

Фэликсийн эрхлэлтийн хариуд нэг санаа алдаж аваад өөрлүү нь харах скз ийг олж харав.

Мину - Фэликсийг түр харж байгаарай. Би удахгүй

Мину ч ийн хэлсээр Суёоны араас гарах нь тэр.

Чан - Мину хэзээнээс ийм хүйтэн хөндий болчихсон юм?

Фэликс - Яваандаа надаас өөр хүнд жинхэнэ өөрийгөө харуулахаа больчихсон.

Жисон - Гэхдээ чи Мину хёнд сайн юм уу?

Гэнэт л ийн асуух Жисон руу харах Фэликс өөртэй нь түрүүнээс хойш хардсаныг нь мэднэ.
Фэликс зуршлаараа Минугийн хоолноос халбагдан, өөрөө ч хоолноосоо ам руу нь хийхдээ Жисоны гунигтай төрхийг олоод харчихсан хэрэг.

If they...?Where stories live. Discover now