{#4}

85 15 6
                                    

Жисон - Хён гэхдээ хоёулаа хаашаа явж байгаа юм?

Мину - Чи болзоонд явмаар байна гээ биз дээ? Хүн багатай бас мэдэгдэхгүй газар очих болохоор санаа зовох хэрэггүй

Жисон - Надад хүнтэй газар ч байсан хамаагүй ээ. Та миний аз жаргал байхад

Мину - Ойлголоо. Тийм болохоор өнөөдөртөө миний төлөвлөсөн газруудаар явцгаая ммм

Жисон - Хайртай шүү хён маш их

Сүүлийн Жисоны хэлсэн өгүүлбэр нь Минуг хэсэг сандаргаад амжсан ч юу ч болоогүй юм шиг төрхөө барих ч түүнийг нь анзаарсан Жисон улам л жаргалтайгаар инээмсэглэнэ.

Мину - Гэнэт яагаад?

Жисон - Би танд хэлмээр байдаг байсан. Хэдий орондоо хэдэн цаг таныг санаж хэвтсэн ч би ингэж хэлж чаддаггүй байсан болохоор. Одоо бол би хүссэн үедээ хайртай гэдгээ хэлж чадна.

Мину - Жисонаа хайртай шүү

Жисон - Таныг хариу хэлнэ гэж бодоогүй ч би үнэхээр жаргалтай байна.

20-иод минутыг машин дотор өнгөрүүлсэн хоёр Минугын "ирчихлээ" гэх дуунаар бууцгаах аж.

Жисон - Энэ тэр газар байна. Би нэг ч удаа ирж чадаагүй юмсан.

Мину - Би эхний хэдэн жил ирж чадаагүй ч сүүлийн хэдэн сард хэцүү санагдах болгонд хэдэн минут ч болтугай ирчихээд явдаг юм.

Нарийхан жимээр явангаа ийн ярилцах хоёрийн ирсэн газар бол тэдний дэбүт хийгээгүй байхдаа ирдэг байсан нууц газар нь юм. Хотын зах руу байдаг ба хэн ч явахааргүй жимээр орвол үнэхээр л үзэсгэлэнтэй байгаль тэднийг угтан авдаг ажээ.

Жисон - Энд ирэхийг үнэхээр их хүссэн юм. Энэ байгалийг хараагүй би яаж тийм удаан явж чадсан юм болоо?

Мину - Хан-аа?

Жисон - Ммм яасан хён?

Цаанаасаа тайван байх энэ үеийг хадгалж үлдэхийг хүссэн үү гэлтэй аль аль нь шивнэх мэт зөөлхөн ярицгаана.

Мину - Зөндөө их санасан

Бие бие рүүгээ зөөлөн ширтэн инээмсэглэх харцнууд бие биендээ хайртай гэдгээ шивнэнэ.





Мину Жисоны эхний болзооны үед Мину Фэликс хоёрийн байранд :

Чанга чангаар инээлдэх чимээ ихэнхдээ чимээгүй байдаг байрыг дүүргэхи аж.

Фэликс - Та нар нэг зүйл мэдмээр байна уу? Анх танай дуу манай компани дээр ирэхэд Мину хён бид хоёр энэ ажлыг авах ёсгүй байсан юм.

If they...?Where stories live. Discover now