Bölüm şarkımız;
Mavi Gri ~ Altüst Olmuşum
Kendisi aynı zamanda kitabımızın şarkısı!
Başlama tarihi istiyorum burayaaa
Buraya da kalp bırakır mısınızz 🤍🦋
1. Bölüm
"Mesaj."
-- YAZAR --
Okul hayatı kimi zaman zor ve sıkıcı, kimi zaman ise kolay ve eğlenceli geçerdi. Nasıl geçtiğini bile anlamadıkları bir seneyi daha bitirmişlerdi. Sadece seneyi bitirmekle kalmamış aynı zamanda okullarını da bitirmişlerdi.
Artık okul yoktu, artık ders çalışmak yoktu. Oysa kim bilirdi ki tekrar okula gideceklerini? Pamir senelerdir yaptığı modelliği sonunda okumuş ve bitirmişti. Artık babasının şirketinin başına oturacak, şirketle o ilgilenecek ve aynı zamanda modellik yapacaktı.
Neva ise moda tasarımı okumuştu. Kader, onları ne yapıp ne edip bir araya mı getirecekti? Peki ya nasıl? Bunlar zamanla belli olacaktı. Belki çok yakında, belki de çok uzun bir süre sonra. Kim bilir?..
İki genç de o günden sonra hayatlarını düzene sokmaya çalışıyorlardı. Ne de olsa okullarını daha yeni bitirmişlerdi. Genç kızın şu zamana kadar hiç sevgilisi olmamıştı veya birisiyle çıkmamıştı. Aynı şey genç adam için de geçerliydi.
Genç kız tek başına yaşıyordu. Ailesiyle aynı şehirde yaşıyordu ama ayrı eve çıkmak istemişti ve ailesi de anlayışla karşılamıştı. Öte yandan genç adam ise ailesiyle yaşıyordu.
Sabah, kahvaltısını ailesi ile beraber yapıyordu. Genç adamın babası Akalp, bu sabah kahvaltı esnasında oğluna şirkette olanları anlatmıştı. Keyifle yaptıkları kahvaltının ardından hazırlanıp şirkete gittiler, Saral Holding'e.
Bay Akalp, genç adamı şirkette gezdirdi. Ardından kendi odasına götürdü ve patron koltuğuna oturttu.
"Patron olmak sana çok yakışacak." dedi gururla oğluna bakarken. Bay Akalp, oğluna karşı içtenlikle gülümsedi ve devam etti.
"Lütfen adaletli ol ve asistanın olarak alacağın kişiyi düzgün seç."
"Nasıl yani?"
"Arkandan iş çevirmeyeceğinden emin olduğun, seninle evlenip parana yatmak istemeyen ve işleriyle ilgilenen birini seç Pamir."
"Tamamdır, elbette öyle yapacağım." dedi Pamir ve gülümsedi. Genç adam gülümsediğinde Bay Akalp de gülümsedi. Şirketle ilgili bir sürü konuşmadan sonra genç adam, babasına kendisini çekim için beklediklerini söyledi.
Bay Akalp onaylayarak oğlunu çekime gönderdi. Çekim alanına ulaştığında onu makyaj için karavana aldılar. Makyajı, saçı, kıyafetleri derken çekim için hazırdı. Güneşin batmasına az kalmıştı. Şimdiden poz denemelerine başladılar.
Genç adam demir korkuluğun üstüne çıktı. Yan şekilde oturuyordu ve arkası uçurumdu. Arkasındaki gün batımına çevirdi bakışlarını. Birkaç poz daha denedi fotoğrafçı ama gözüne hoş gelmiyordu. Sanki bir şey eksikti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Dolunay
VampireOkul ikiye ayrılıyor, vampirler ve kurt adamlar. Peki ya melezler? Okulun sahiplerinden bile güçlü olan bu melezleri kim isterdi ki? Peki bu okula gelenlerin hangi kategoriye gideceğine damarlarında akan kanları karar veriyorsa melezlerin damarında...