Bölüm Şarkısı;
Imagine Dragons ~ Natural
3. Bölüm
"Arkadaş."
-- YAZAR --
Diyarın fısıltısı kesildiğinde ellerini kulaklarından çektiler yavaşça. Diyar biliyordu onların gelecekte yaşayacaklarını. Diyar, kendisi tarafından gönderilen melezlere birer melez olduğu söylenmediği için sinirliydi, gönderdiği değerli iki melezini uyarıyordu.
Gönderilen bu iki melez soylarını devam ettirebilmeliydi. Bu zamana kadar gönderilen en güçlü melezlerdi iki genç. Bunu da kimse bilmiyordu ki...
İki melez gözlerini birbirlerinden hiç ayırmamışlardı. Aynı anda konuştuklarında şaşırmışlardı.
"Sen de benim duyduğumu duydun mu?"
"Sen de benim duyduğumu duydun mu?"
Genç adam, genç kıza karşı gülümsediğinde genç kızın içi sıcacık olmuştu. Aynı gülümsemeyi genç kız da genç adama sunduğunda aynı şekilde genç adamın için ısınmıştı.
Ne de güzel gülüyor öyle...
Her iki genç de "Gerçekten öyle." diye karşılık verirken iç sesine hâlâ gülümsüyorlardı birbirlerine. Bu sefer ağzını açıp ilk cevap veren Neva olmuştu.
"Evet, duydum."
İki genç de şaşkınlıkla konuştu.
"Neler oluyor?"
Diyar, sizin için fısıldıyor...
Genç kız şaşkınlıkla genç adama baktığı sırada konuştu.
"İlk günden neler oluyor?"
"Bilmiyorum."
"Tek benim mi dikkatimi çekti bilmiyorum ama sanki öğretmenler bizi gördüğünde yüzleri bembeyaz olmuş gibiydi."
"Aynı fikirdeyim, neden acaba?"
"Yakında öğreniriz."
"Umarım."
Dakikalarca yürüyen iki melez genç aynı dairenin önünde durduğunda yine şaşırmışlardı.
"Aynı dairede miyiz?"
"Olabilir."
Sürekli birbirine gülümseyen iki genç tekrar birbirlerine gülümsediklerinde ellerindeki valizleri bir kenara bırakarak gözlerini kapadılar.
"Zelem."
"Zemel."
Saniyeler içinde ikilinin gözleri açıldı. Önce mavi ve yeşil birbiriyle buluştu, okyanus ve orman birbirine bağlandı. Sonra mavi ve yeşil, elmas ve zümrüt birbirinden koptu; gözlerinin önünde uçmaya başlayan canlılara döndü bakışları. Tatlı varlıklara.
Bir melezin yarısı kadar olan boyları vardı, zayıf kiloya sahiptiler ve uçmalarını sağlayan küçük kanatları vardı. Bakımlı duruyordu her ikisi de. Herkesin bu tatlı varlığı, o kişi özelliklerini tam olarak keşfedene kadar yardım edecekti. Ondan sonrasındaysa yakın bir arkadaş olarak yanlarında kalmaya devam edeceklerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Dolunay
VampireOkul ikiye ayrılıyor, vampirler ve kurt adamlar. Peki ya melezler? Okulun sahiplerinden bile güçlü olan bu melezleri kim isterdi ki? Peki bu okula gelenlerin hangi kategoriye gideceğine damarlarında akan kanları karar veriyorsa melezlerin damarında...