*Phantomhive Malikanesi*
Ciel sabah birinin saçını okşadığını hissediyordu ancak gözlerini açıp bakamıyordu, uykusu çok ağırdı. Bir süre sonra saçlarını okşayan kişi eğilip dudaklarını öpünce kim olduğunu anlamıştı genç çocuk. Bu kişi Sebastiandan başkası değildi. Ciel Sebastian olduğunu anladıktan sonra tekrar derin uykuya dalacakken Sebastianın yumuşak sesini duydu
Sebastian: Uyan canım.
Ciel duyduğu sesle uyanmak istedi ama ne yazıkki uykusu üzerine tabiri caizse karabasan gibi çöktüğü için başaramamıştı. Sebastian sevgilisinin kalkmaya çalışan haline bakıp sırıtmaya başlamıştı. Ciel hala ayılmaya çalışırken yavaşça Cieli tutup kaldırdı. Ciel Sebastianın ne yapmaya çalıştığını anlamamıştı uykulu haliyle. O daha ne olduğunu anlayamadan Sebastian aniden genç çocuğun boynunu yalayıp ısırdığı zaman Ciel tamamen kendine gelmişti. Aniden kendine gelip ellerini Sebastianın göğsüne koymuştu genç çocuk. Sebastian kıkırdayıp geri çekildiği zaman Cielin yüzünde şokla birlikte şaşkınlık vardı. Sebastian sırıtarak Cielin üzerine doğru eğildi ve dudaklarını öpüp geri çekildi.
Sebastian: Uyan dediğim zaman uyansaydın böyle olmazdı canım.
Ciel: Çok kötüsün!
Sebastian: Biliyorum~
Ciel yataktan kalkacakken Sebastian onu durdurmuş ve kıyafetleri alarak önünde eğilmişti. Ciel Sebastianın ne yapmaya çalıştığını adı gibi biliyordu ancak ses çıkarmadı. Sebastian Cieli giydirirken sürekli temas ediyordu ve Cielde farkındaydı ancak ses çıkarmıyordu. En sonunda giydirmesi bitince Sebastian ayağa kalkmıştı. Cielde onun ardından ayaklanmıştı ve beraber aşağıya inmişlerdi. Ciel her zamanki gibi kahvaltının hazır olduğunu görünce beklemeden masanın başına geçip kahvaltısını etmişti. Kahvaltısını bitirir bitirmezse ayağa kalkıp konuşmaya başladı.
Ciel:Arabayı hazırla Sebastian Aloisi ziyarete gidiyoruz.
Evet Alois yeni gitmiş olabilirdi ancak Ciel bu yaşadıklarını biriyle konuşması gerekiyordu ve bu kesinlikle Aloisti. Ve ayrıca hazır gitmişken belki biraz yardım bile ederdi kim bilir?
*Trancy Malikanesi*
Ciel haber vermeden gitmişti ancak umurunda değildi. Aloisin ne kadar çok çalıştığı belli oluyordu. Birazcık çalışmasa sorun olmazdı. Tam kapıyı çalıcakken aniden kapı açılmış ve içeriden Alois hızla çıkmıştı. Cieli görünce aniden durmuş ve sorgulayan gözlerle kendisine bakmaya başlamıştı. Ciel gülümseyerek Aloise sarılmıştı Aloiste şokun etkisinden çıkınca o da Ciele sarılmıştı. Evet artık Sebastian kıskanmıyor olabilirdi nede olsa Ciel artık onun sevgilisiydi ancak aynısı Claude için söylenemezdi.
Alois onu bir zamanlar sevmişti ancak Claude onu elinin tersiyle itmişti. Şimdiyse çok pişmandı ancak son pişmanlık fayda etmezdi. İkili ayrılınca Alois Ciele bir sorun olup olmadığını sormuş Ciele içerde konuşmak istediğini söylemişti. Bunun üzerine Alois biraz endişelenmişti ancak pek belli etmemişti. Alois ve Ciel yukarıya Aloisin odasına çıkmıştı ve bilin bakalım ne olmuştu? Evet Claude ve Sebastian tekrar odadan kovulmuştu.
İki kahyada aşağı indiğinden emin olan Alois yavaşça yatağa oturup endişeli bir yüz ifadesiyle konuşmaya başlamıştı:
Alois: Ciel, Bir sorun mu var?
Ciel: hayır yok.
Alois kendisine sorgulayan bakışlarla bakmaya devam edince Ciel derin bir nefes alıp konuşmaya devam etti:
Ciel: Sen Claudu seviyordun ne oldu birden bire?
Alois kaskatı kesildi. Neden açmıştı ki bu konuyu şimdi?
Alois: Neden soruyorsun?
Ciel Aloisin geçmişte Claude gerçekten aşık olduğunu biliyordu çünkü ne zaman Clauda baksa gözlerinin içi gülüyordu. Şimdi ne olmuştuda böyle olmuştu?
Alois: Evet onu seviyordum hatta hala seviyorum. Ancak onun benden nefret etiğini de biliyorum ona daha fazla bağlanmak aptallık olur.
Ciel şimdi her şeyi anlamıştı. Ancak Aloisin bilmediği bir şey vardı. Alois Ciele yakın durduğu zamanlarda Claudun kendisine nasıl baktığını görmüştü genç çocuk. Alois Bilmiyor olabilirdi ancak Claude Faustus kendisine aşıktı.
Ciel: O zaman şimdi yardım sırası bende.
Alois: Nasıl yani?
Ciel: Görürsün.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
çok uzun ve saçma bir bölüm oldu umarım seversizniz
Medya alakasızdır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love of the Devil
FanficCiel Phantomhive ve Alois Trancy, iki ezeli düşman. Peki ya bu düşmanlık biter ve ikisi arkadaş olursa ve bir birlerine yardım ederlerse ne mi olur? Hadi birlikte öğrenelim. ⚠Sebasciel ve Claudeolis hikayesidir sevmeyenler okumasın ⚠