15. Bölüm/ Yeni hizmetçi

84 3 6
                                    

*Trancy Malikanesi*

Alois dün başına gelenleri düşünüyordu. En sadık kahyası kendisine saldırmıştı dün gece.Alois kafasını eğmiş parmaklarıyla oynayarak düşünmeye devam ederken içeri giren Claudu fark etmemişti. Claude onun ne düşündüğünü tahmin ede biliyordu. Alois her zaman Hannah a güvenmiş, ve asla böyle bir şey yapabileceğine ihtimal vermemişti. Claude da vermişti, ancak sonuç ortadaydı. Claude boğazını temizleyerek Aloisin dikkatini çekmiş ve konuşmaya başlamıştı.

Claude: Efendim, kahvaltı hazır.

Alois kafasını kaldırdı ve Claudun altın sarısı gözlerinin içine baktı.Dün gece saf öfkeyle bakan gözler şimdi çok yumuşak bakıyordu.

Alois: Tamam, gidebilirsin.

Alois battaniyenin altından çıktı ve yanda duran elbiselerini almak için soluna döndü. Takım elbisesini aldı ve banyoya doğru ilerledi, kesinlikle sıcak bir duşa ihtiyacı vardı. Clauda onun dediği gibi dışarı çıktı ve aşağı indi. Dün gece Alois ona sarıldığında ve ona gülümsediğinde hissettiği sıcaklığı düşünmeye başladı Claude, çok iyi hissetmişti. Eğer Hannah dün gece amacına ulaşsaydı ne  yapardı bilmiyordu. Alois hiç ummadığı bir anda kalbine girmiş, ve bir anda tüm hayatı haline gelmişti.  O bunları düşünürken alois çoktan aşağı inmiş ve kahvaltı masasına oturmuştu. Sanki dün gece neredeyse ölen o değilmiş gibi davranıyordu. 

Alois buz mavisi gözlerini kaldırdı ve geride kalan her kesi teker teker süzdü. Üçüzler ve Claude. Alois kafasını tekrar yemeğine çevirdi ve yemeğini yemeğe başlarken konuşmaya başladı.

Alois: Claude, yeni bir hizmetçi tut.

Claude: Nedenini sora bilirmiyim efendim?

Alois: Sizi bu kadar az görmek sinirlerimi bozuyor.

Claude: Nasıl isterseniz efendim.

Alois kahvaltısını bitirip hızlıca çalışma odasına çıktı ve kapıyı arkasından kapatarak çalışmaya koyuldu. Claudesa yeni hizmetçi aramaya başlamıştı bile. Akşam üstü yeni hizmetçi çoktan seçilmişti  bile. Uzun siyah saçları, beyaz teni, orta boy kırmızı dudakları, orta bir boyu vardı. gözleri maviydi ve çok güzel gözüküyordu. 

Kız pek konuşkan değildi ve çok çalışkandı. Alois kızla akşam yemeğinde tanışmış ve çok sevmişe benziyordu. Kıza bir kaç soru sormuş ve durumunu öğrenmişti. Kızın adı Benjiroydu ve 18 yaşındaydı. Ailesiyle yaptığı şiddetli bir tartışma sonucu evden atılmış, üstüne birde evlatlıktan reddedilmişti. 

Alois daha fazla bir şey dememiş ve yemeğine geri dönmüştü. Akşam yemeğini bitirir bitirmez yukarı çıkmış ve biraz kitap okumuş ardından uyumuştu.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cielimiz artık evli. Bu yüzden artık Aloise yardım edemez ama Bir başkası edebilir 😉

medya benjiro

Love of the DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin