cimcime

117 6 0
                                    

Medyadaki Hakan (Hicran'ın abisi Hico'nun kardeşim dediği yakın dostu)
Hicran'ın ağzından
2 gün olmuştu Hico ile tanışalı ama iki gündür hiçbir yerde görememiştim onu ilk gördüğümde babama o kadar benzettim ki hayatımda güven veren, beni koruyan,herşey onda vardı sanki o su yeşili gözleri görünce herşeyi unutacağım bir gizeme sahipti uff ne diyorum ben be daha belki hiç görmeyeceğim bir insana böyle derin duygular besleyemezdim "o farklı değil,beni etkilediği için böyle konuşuyorum sadece iç ses."dedim.Ve otobüse binip okula koyuldum.okula geldiğimde abim Hakan elimden tuttu ve" seni kardeşim dediğim dostumla tanıştıracağim.Ben adanadayken sana o abilik yapacak."dedi Ben ise abime gözlerimi devirerek"Ben başımın çaresine bakarım abi büyüdüm artık."dedim O da "En son kendime bakacağım dediğinde evi yaktın küçük hanım."dedi ve itirazımı beklemeden zorla kantine götürdü ya resmen zorla abim haklıydı aslında gerçekten kek yapayım derken evi yakmıştık İpek ile beraber abim geldiğinde krize girmiş ve allahtan sadece mutfak yanmıştı.Abim" bak bu Hicran,Hicran"deyince ben Başımı kaldırdım tam abime bana göz kulak olması için bir kızı mı.diyeceğim sırada Hico ile karşılaşınca suratım kızardı ve "Hico"dedim ve gülmeye başladım. O da kahkaha attı ve tesadüfün daniskası."dedi Abim ikimize şaşkın şaşkın bakarak "Biri bana ne olduğunu söylesin."dedi ve ikimizde abime bakarak "iki gün önce durakta çarpıştık isimlerimiz felan aynı olunca konuştuk felan ." dedik.Abim bana ters ters bakarak Hico'ya döndü ve "Bundan sonra cimcime sana emanet."dedi Hico da gülerek cimcimenin üstüne basarak"Cimcimen emin ellerde kardeşim."dedi.

YARGISIZ İNFAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin