ölüm hayatın bir parçası

136 6 0
                                    

Medyadaki Eslem
Bölüm şarkısı
Ozan osmanpaşaoğlu-içim
Abim gideli 2saat olmuştu şu anda gözüm yaş dolu berbat bir haldeyim abimi havaalanına bıraktıktan sonra hico ile arabaya bindik ben yolda giderken ağlamaya başladım o da"Hadi ama ağlama kader ortağım,ağlamak sana yakışmıyor be Hicran hem abin seni bana emanet etti ağladığını duyarsa benim hakkımda ne düşünür bir düşün cimcime."dedi Ben de gülümseyerek "cimcime ha sana bu lafı çok kötü ödeticem-_-"dedim O da ha şöyle gül be sen gül tüm dünya gülsün."dedi.Ben de kendinden bahsetsene?"dedim Hico bana dönerek gülümseyip"Ne bilmek istersin."dedi Ben de" ailenden başlayabilirsin."dedim Yüzü düştü sesi solgunlaştı ve" benim ailem yok yalnızım.Yalnızlık benim ailem oldu Yalnızlık sokuldu yanımda kimse yokken bu acımaz dünyada bir o bir de eslem sevmişti zaten beni."dedi ve ekledi Eslem benim ilk aşkımdı,çok güzel ve aynı zamanda tehlikeliydi.Uyuşturucu kullanıyordu,hayattan bezmişti onun durumu benden daha kötüydü ben en azından yetiştirme yurdunda büyümüştüm ve iyi bir lisede burslu okuyordum lise 2 deydim Birgün okul çıkışı sigara içerek bizim okulun arka tarafındaki parkta oturuyodum birden koşarak gelen uzun kahverengi saçlı ela gözlü gözlerinin altı mosmor,yaşama umudu kalmamamış gibi gözüksede aslında içinde koca bir yürek taşıyan eslem'i gördüm ondan fazla şekilde etkilenmiştim "yaşamak güzel şey,ümitli şey"demisti edebiyat hocamız ben o an yaşamın umudunu buldum sanki ona ilk görüşte bağlandım."Ben her gün okul çıkışı o parka gidiyordum,her geçen gün eslemle yakınlaşıyorduk. Eslem bir gün bana Can Yücel'in bağlanmayacaksın şiirinden alıntı yaparak "Bağlanmayacaksın bir şeye öyle körü körüne o olmazsa yaşayamam demeyeceksin.Demeyeceksin işte yaşarsın çünkü çok sahip olmazsan çok ait de olamazsın be Hico benim ne kadar yaşayacağım belli bile değil her geçen gün daha çok batıyorum bu bok çukurunun içine nolur sen de gelme benle senin daha yaşayacakların var hem bırak beni ben ölüme mahkumum zaten ölüm benim olsun hayat sende benden daha güzel duruyor."demişti Ben de o an onun şaka yaptığını sanarak gülmüştüm ve" ölüm yok "demiştim meğer ne kadar yanılmışım eslem'in bana son sözleriymiş meğerse o an ne kadar aptalmışım bunu fark edememisim."dedi Ve sustu ben ise "ben..ne diyeceğimi bilmiyorum çok cok üzgünüm keske bu konuyu hic sormasaydım sana Hico affet beni."dedim o da "özre gerek yok ölüm de hayatın bir parçası artık öğrenmeli ve aşmalıyız bunu be Hicran."

YARGISIZ İNFAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin