Vazgeçmem

15 0 0
                                    

Sevgiden vazgeçebilir miydi?
Hayatta iken imkansız olabilir miydi iki sevdalı?
Kalp unutur muydu?
Akıl unutsa bile
Gerçekten aşk var mıydı
Yoksa yalan mıydı
Aşk?
Urla'ya gelebilmistik sonunda hercaim uyuyordu öyle masum ve saftı ki..
Onu uyandırmadan kucağıma aldım ve yeni evime götürdüm
Sahile yakın,büyük bir evdi burası Hicranım ile evlenince burada oturacaktık ona süprizim bu evdi.
Yatağına yatırdım hercaimi.
Tam gidecekken bana sarıldı ve "Beni karanlıkta yalnız başıma bırakma,terkedip gitmenden korkuyorum."dedi ben ise ona sarıldım. "Şimdi uyu,seni terketmeyeceğim asla,sen benden gitsen bile."dedim
Ve uyuduk.
Hicran'ın ağzından
Sabah olmuştu Hico yanımda yoktu uyanmış olmalıydı.
Ayağa kalktım ve aynada yansımama baktım gözlerim şişmişti artık ne kadar uyuduysam üstümde bana fazlasıyla büyük ve bol gelen bir bluz vardı bluz dediğime bakmayın elbise gibi duruyordu bende Hico'nun bluzu olmalıydı.
Mutfağa gittim Hico hiçbir yerde yoktu tam seslenecekken yere baktım hico yerde yatıyordu hayır ya olamazdı Hico nolur beni sensiz bırakma nefesini kontrol ettim hala nefes alıyordu hemen ambulansı aramalıydım ağzından kan akıyordu da ben ona doyamadan gidemezdi. Ambulans geldi Hicoyu sedyeye yatırdılar ben ise noldugunu anlamadan etrafa bakıyordum birden bağırmaya başladım olmaz,beni de götürün onsuz yapamam lütfen dedim. Ve beni de ambulansın içine götürdüler.
Bir hemşire kolumdan tuttu ve "Hanımefendini eşinizin bir rahatsızlığı var mıydı?"dedi Ben ise "kanser,akciğer kanseri nolur yardım edin onu kurtarın daha değil ölemez onu bu hastalıktan kurtarın bi biz daha evlenecegiz."dedim Ve sonrası yok.
Doktor'un ağzından
Bu genç çocuk geçen hafta yanıma gelmişti hatırlıyorum hastalığınim ağır olduğunu söylediğim halde beni dinlememisti "Onu kurtarın diye haykıran bir kadın vardı yanında eşi olmalıydı. Ona gerçeği açıklamam gerekti.
Hicran'ın ağzından
Doktor yanıma geldi ve siz Hicran beyin eşi olmalısınız benimle gelin dedi ve Hico'dan uzak bir yere gittik "Bakın Hanımefendi eşiniz yada sevgiliniz fazlasıyla kötü bir hastalığın pençesinde,sizinle açık konuşmak istiyorum Eğer erken müdahale yapılsaydı böyle olmayacaktı şimdi bizim yapacağımız şey kemoteripiden önce hastalığı ilaçlar ile kontrol altına almak birkaç gün hastayı musadehe altında tutacağız ilaçlar hastayı kurtarabilme açısından güçlü eğer ilaçlar ile olumlu bir sonuç alırsak hastalığı yok edebiliriz eğer alamazsak hastayı ameliyata almamız gerek buda çok tehlikeli ve riskli bir tehdid icerebilir hasta için sizin bu konuda eşinize destek olmanız onun için olumlu sonuçlar doğuracaktır bize bu konuda yardım ederseniz sevinirim. Dedi ve ben de "Peki iyi olmazsa ne olacak?"dedim doktor "kötü düşünmeyin lütfen bu ilaçlar hastayı iyi tutmaya %85 yararlı siz daha şimdiden %15lik zararı düşünmeyin eşiniz iyi olacak hanımefendi bana güvenin."dedi ben ise kuru bir teşekkür ederek Hico'nun odasına gittim hastaneler oldum olası bana itici gelirdi Hico uyuyordu doktor %85kurtarılma imkanı var demişti ya benim sevgilim %15lik kısımda ise allahım Hicomu bana bağışla onu daha yeni bulmuşken kaybedemem lütfen allahım...
Vazgeçebilir miydim ben ondan
O benim herseyimken yalan olur muydu o da allahım yalvarırım onu kaybedemem ben
O bana sevda iken yalan dolan olamazdı....

YARGISIZ İNFAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin