Hicran'ın ağzından
Güneşin ilk ışıkları ile gözlerimi açtım yanımda sevdiğim adam vardı beni seven,meğer ne çok acımış canı benim de canım yanmasın diye uzaklaşmış benden dün gece cok korkmuştum ya o da yiğit gibi bana istemeden sahip olursa diye ama o daha cok yolumuz var bizim eğer hazır değilsen dokunmam sana hercai demişti. Ona cok iyi davranmam gerekiyordu eğer ona birşey olursa bende yakarım kendimi. Dudaklarına masum bir öpücük kondurdum ve hadi uyan bakalım koca oğlan dedim ve bana sarilarak beni her gün böyle uyandırıcaksan neden olmasın dedi. Bende ona yaklaştım ve sen yanımda ol yeter bana dedim.
Hico'nun ağzından
Yanımda hercaim vardı daha ne isterdim ki? Kadınım herseyim,ilimizde düştük o an zaman dursun istedim.
Hicran ile kahvaltımızı yaptık ve ona sürprizimden bahsettim hazırlandı ve yanıma geldi beyaz uzun tül bir elbise giymişti göğüs dekoltesi vardi çok güzel olmuştu benim hicranım.
Ama onun böyle dışarı çıkmasına izin veremezdim o benimdi sadece benim.
Hemen hicranın kulağına egildim ve beni delirtecek bu güzelliğin,masumiyetin seni benden başkalarının da böyle görmesine dayanamam hercai.
Üstüne bir ceket al ve o dekolteyi kapat. Guzelligini benden başka kimse bilmesin,tabii bu mümkünse.dedim ve Hicran bana yaklaşarak birileri kıskanıyor galiba dedi gülerek
O gün hayatımın en güzel hediyesi ileydim Hicranımla..
Beraber arabaya bindik ve yola koyulduk onu urla'ya götürüyordum büyüdüğüm yere. Yolda hicran radyoyu açtı ve bana bakarak bizim hiç şarkımız yok bu çıkan şarkı bizim olsun. Dedi
Ayrı ayrı uyuyup uyansak
Yaz gelse açılsak
Ayrı ayrı iki yarımdan
Bir tamam olsak
Sizi yalnız severken
Birden
Sen ve Ben olsak
Beni yalnız bırakmasan hatta
Sevgili olsak
Mandalinalar tezgahda
Kokusu girse kanıma
Seni uyandırsa beni kandırsa
Tamamdır aşık olsak
Tamamdır aşık olsak
Yeniden taşınır gibi
Yeni bir yere alışır gibi
Yeni doğmuş bebek gibi
Olursun diyorlar
Sevenler biliyorlar
Şarkı bitmişti en sevdiğim şarkılardan biriydi bu.
Bize çok yakışmıştı.
Hicran bana bakarak
Beni sev ve asla bırakma sen olmadan ben hep eksiğim Hico sakın bırakma beni dedi ve bana sarıldı hiç görmedigim aile sevgisini bana tattırıyordu Hicranım. Sarmalıyordu beni. Seviyordu..
Sustum bu anın bozulmasını istemiyordum ve araba sürmeye devam ettim.
Hicran uyumuştu. Güzelim yorulmuş olmalıydı. Seviyordum ya ben onu bu hayatta daha ne isterdim ki Hicran ve Ben biz olmuştuk Hicran'ın kulağına egildim ve urladan önce seni süprizimle mutlu edeceğim uyan bakalım hercai dedim Meleğim uyandı yanıma bir göz bandı aldım ve Hicran'ın gözüne taktım Hicran gülerek süprizin büyüsünü bozmak istemiyor musunuz Hicran Bey dedi ben ise gülerek aynen öyle güzelim dedim.arabayı kenara çektim,sürprizim çok güzel olmuştu yerde Hicran'ın en sevdiği çiçek Beyaz Güller vardı karşımızda Fethiye Ölüdeniz havada balonlar küçük bir masa yaninda şiir kitapları denizde Hicran'ın ve benim fotoğraflarımızın yansıması,İşıklar ve ben sana mecburum şiirinin fon muzikli yayını vardı Hicran'ın gözlerini açtım ve yanağına hafif bir buse kondurarak "Hepsi senin için gül."Hicran çığlık atti ve "inanamıyorum bu bunların hepsi benim için mi?Bunlar çok çok güzel."dedi ben ise onu kendime çekerek Radyoyu açtım ve en sevdiğin dans tangoydu değil mi dedim ve Hicran'ı kendime çektim güzelim harika dans ediyordu sıkı sıkı sarıldım ve kafamı boynuna gömdüm Boynuna ufak bir öpücük kondurdum ve Senin boynun için şair oldum ben yarim dedim ve elimin içini açarak yüzüğü görmesini sağladım. Ve konuşmaya başladım"Bir ömür beni boynunda misafir eder misin güzelim?Sever misin beni ölene değin,gözlerimi buluştur musun kalbinle,Bu küçük çocuğu kalbine misafir eder misin?sana muhtaç olan bu adamı kabul eder misin? Temiz bir sayfa açar mısın bana da yüreğinde en derinlerinde? Benim yüreğim seni çok sevdi bu yüreğe yarı olur musun? Benimle evlenir misin hercaim."dedim ve Hicran'ımın dudaklarına dudaklarımı mühürledim o benimdi ve sonsuza dek benim kalacaktı sadece benim."