J: sus.burada olmaz dedim.
L: peki.gel su begendigin seyi alip cikalim.moralim bozuldu ben hicbisey almayacagim.
Lisa sinirle tuvalet kapisindan cikip kapiyi sertce kapatti.jennie korkmusdu.
J: lisa napiyorsun.
Lisa t shirt u alip avmden cikti.jennie de arkasinca kosup.
J: hey hey dur.nereye beni burada mi birakacaksin.
Lisa kizgin oldugu icin cevap vermiyordu.
J: bisey soyle lisa.
Lisa jennieye dogru gidip.
L: neden boyle yapiyorsun.neden cildirtiyorsun beni ve neden sonra sevismemize izin vermiyorsun.
Jennie uzulerek lisanin yuzunu tuttu.
J: ozur dilerim lilim.seni sinirlendirmek istemezdim.
L: tamam hadi bin su siktigimin arabasina gidelim.Ikiside birlikte arabaya bindi.
J: aciktim ben.beni yemege gotur.
L: tamam yakinda bir yer biliyorum.gidelim.bende yiyeyim belki guzel bi yemek sakinlesmemi saglar.
Jennie acikmamisdi sadece aklinda sinsice planlar vardi.ve bu planlari gerceklestirmek icin aciktigini soylemisdi.
J: ya bence evde yiyelim.
L: evde mi restoranda mi.
J: evde lutfen.seninle bas basa yemek istiyorum.
L: bak aklinda yine fesat seyler yok degilmi.
Jennie lisanin sorusuna cevap vermeden lisanin elini bacaklari arasina koydu.
L: hassiktir yinemi basladik yapma.
J: neden yapmayayim.
L: cunku boyle gidersek kaza yapabilirim.
Jennie ellerini lisanin boynuna koyup lisayi oksadi.
J: yapmazsin lisa.sen neyi nasil yapacagini biliyorsun.
L: siktir jennie yapma ahh.
Biraz sonra eve vardilar.
L: agzima sictin bugun jennie.agzima sictin.
Jennie gururla gulumseyerek.
J: bunu seviyorum.
L: gorursun gununu.
J: en fazla napabilirsin ki.cezami vereceksin yoksa? sikecekmisin beni.bebegim emin ol beni becermen benim icin bir zevk olur ceza degil.
L: neyse.gel yemek yiyelim eve gidip.
J: pekala koca bebek.
Jennie arabadan inip lisa ile birlikte eve dogru gitti.kapiya yaklasdiklarinda jennie cantasindan anahtari alip kapiyi acti.ve lisayi iceri itip kendisi de iceri girdi.
L: napiyorsun!
J: git bana yemek yap.buzdolabinda hersey var.
L: tamam.sen agzima sicma da baska ne dersen yaparim.
J: aferin.git yap hizli ol biraz.
Lisa ayakabilarini soyunup mutfaga gitti.jennie de odasina cikip sexy bir kiyafet giydi.ve tekrar lisanin yanina geldi.lisanin poposunu tokatlayip.
J: biraz hizli yap sunu.
Lisa hala azgin durumda oldugundan jennienin dediklerini fesatca algiliyordu.
J: hala cok yavassin.lanet olsun biraz hizlan!
Lisa jennieye dogru cevrilip.
L: bilerekmi fesatca konusuyorsun.
J: ne alaka.ben sadece yemegi hizli yapmani soyluyorum.
L: kesin oyledir jennie.hic bilerek konusmuyorsun hic.
J: hadi ama lisa biraz hizli ol aciktim.
Lisa hazirladigi yemekleri masaya koydu.
L: artik hazir gel ye.
J: bu ne.
L: yarrak corbasi gormuyormusun yemek ne olacak.
J: cok sinirlisin hala.
L: aa.gercektenmi kim sinirlendirdi acaba beni.
J: bilmem.
Lisa masaya oturup yemegin onune gecti.jennie de masadan bir muz alip bilerek yere atti.
L: bekle ben vereyim.
J: hayir.
Jennie asagi egilip muzu eline aldi.ve lisanin bacaklari arasina gecip muzu soymaya basladi.
L: siktir napiyorsun.
J: bilmem.napiyormus gibi gozukuyorum?
Jennie muzu agzina alip gel git yapmaya basladi.lisa dayanamayip ayaga kalkti.
J: nereye gidiyorsun.benden izin alamadan hicbiryere gidemezsin.
L: dayanamiyorum artik.kendimi rahatlaticam.gelme pesimden.
J: hicbir yere gidemezsin.otur yerine.
Lisa jennienin onun agzina daha fazla sicacagini anlayip yerine oturdu.jennie tekrar muza gel git yaparak lisanin gozlerinin icine bakti.
L: elindeki muzu bana ver.sonra da gozlerini kapat ve ellerini arkanda birlestir.
Jennie lisanin ne yapacagini merak etmisdi.bu yuzden muzu lisaya verip gozlerini kapatti ve ellerini arkasinda birlestirdi.
Lisa muzu kabugundan tamamen ayirip penisini cikardi ve penisinin etrafini muzun kabuguyla kapladikdan sonra muzu penisine surup kenara firlatti.
L: hadi simdi muzu yalamaya devam et.
Jennie lisanin penisini agzina alip yalamaya basladi.gozleri kapali oldugu icin ve lisa da penisine muz surup tadini degistirdigi icin penisi yaladiginin farkinda degildi.biraz sonra lisa jennienin agzina bosaldiginda jennie gozlerini acip lisaya bagirdi.
J: kahretsin lisa! yaladigim sey penismiydi?
L: evet jennie penisdi.
Jennie sinirlenmisdi.cunku aklinda lisayi rahatlatmak degil baska planlar vardi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Number 13. | Jenlisa G!P 94+
ФанфикBu hikaye surekli oyuncak takip sonra da penis ameliyati olan lisa ve yillardir lisaya asik olup sonra da onunla sevgili olan bir jennie icermektedir.🔞 L: havuzun kirmizi renge boyanmasini istermisin. J: anlamadim ne? L: seni kanatmami. L: gorursun...