Lisa hala jennieyi hayranlikla izlemeye devam ediyordu.jennie sandalyeden kalkip lisanin yanina geldi.ve dizine oturup en buyuk zaafi olan dudaklariyla oynamaya basladi.
J: sen neden icmiyorsun lisa.sen neden bana eslik etmiyorsun?
L: benim sarhos olmam icin icmem gerekmiyor sevgilim sen yetiyorsun.
J: ahh hadi ama bir kadeh icip durdun.ic hadi devam et.
Jennie ickiyi kadehe suzup lisaya verdi.lisa kadehi jennieden alip masaya geri koydu ve jennieyi kucagina alip kalkti.
L: eve gidiyoruz jennie cok sarhossun.seni kucagimda tasiyacagim cunku bu halinle yuruyemezsin.
J: degilim!
L: bagirma lutfen.
J: neden eve gidiyoruz.
L: eve gidip uyuyacagiz.senin yarina saglam bir kafa ile uyanman icin.
J: uyumak istemiyorum.
L: neden uykunmu yok.
J: var ama ben icmek ve sonrada seninle sevismek istiyorum.
L: abartmiyormusun jennie sisenin neredeyse tamamini ictin.olmaz izin vermiyorum.ayrica sevisemeyiz cunku senin bir an once kendine gelmeni istiyorum.
J: orospu.
L: ne sen bana kufurmu ettin.Sarhos olmak sana hic iyi gelmedi jen.neyse kufur etmedin diye dusunecegim cunku kendinde degilsin.
J: seviyorum seni.
L: ah jennie.bir kufur edip bir seviyorum demende ayri bir garip.neyse yinede her halinle cok guzelsin.3 ay sonra.
Lisa ve jennie mutfakda oturmus ve sabah yemegi yiyorlardi.
Jennie ise garip hissediyordu.
L: sevgilim iyimisin?
J: midem bulaniyor lili.bu gunlerde hep boyle oluyor.halsizim ve surekli yorgunluk duyuyorum.
L: dusundugum seymi oluyor bir dakika.
J: ne.
L: kalk jennie doktora gidiyoruz.
J: ama neden.
L: hadi konusma giyin giyin.az laf cok is hadi.ah ya da dur kahretsin seni ben giydireyim.
Jennie hicbirsey anlamayip garip bir sekilde lisayi izliyordu.lisa jennieyi odasina goturup kiyafetlerini degisti.sonra da kendi odasina gidip hazirlandi.ve kiyafetlerini giydikden sonra jennienin yanina geri geldi ve onu arabaya bindirip hastaneye goturdu.J: neden buraya geldik ki.abartilacak bir durum yoktu.
Lisa telasla odalari aramaya basladi.ve doktorlardan birisine yaklasip.
L: doktor hanim lutfen soylermisiniz jinekolog odasi nerede.
D: buradan biraz one gidin.sol tarafa gidince kapinin onunde cristy yazisini goruceksiniz o oda.
L: cok tesekkur ederim.
Lisa jennienin elinden tutup yavas adimlarla odaya dogru gitti.
J: suan neden yavas yuruyoruz? Cok sacma.
L: nedenini soylemem icin henuz erken jennie.emin olmam lazim.
Doktorun odasina geldiklerinde lisa kapiya yavasca vurdu ve iceri girmek icin izin istedi.
D: buyrun girebilirsiniz.
L: merhaba doktor hanim.rica etsem yanimdaki kadini bir an once muaeyene edebilirmisiniz.
D: elbette hanimefendi isimiz bu bizim.siz soyle gecin.hanimefendide boyle.
L: gec askim.korkma sana bisey yapmaycaklar ben buradayim.
J: lisa beni neden buraya getirdin hamile oldugumu falanmi dusunuyorsun?
L: evet oyle.
J: hani sen cocuk sevmiyordun?
L: artik istiyorum jennie.senden bir cocugum olsun istiyorum.
Jennie sevinmisdi.cunku hep lisadan cocugu olmasini istemisdi.mutlu bir sekilde muayene sandalyesine oturdu.
Doktor muaeyeneyi yapmaya basladi.ve birkac dakika sonra bitirdiginde lisa heyecanla dedi.
L: lutfen bir an once cevaplayin doktor.
D: tebrikler hanimlar.ikiz kiz cocugunuz olacak.
J: ne?
L: oh bu gercek olamaz!
Jennie ve lisa duygulanmisdi.
Jennie yuzunu tutup mutlulukdan aglamaya basladi.lisa jennienin ellerini tutup opucuk birakti.ve goz yasindan bir damla akitarak.
L: seni seviyorum jennie.kizlarimzda tipki senin gibi olacak.sana benzeyecekler.
J: cok mutluyum lisa.
L: hadi kalk gidelim.
J: nereye.
L: arabada soylerim.
Lisa doktora tesekkur edip odemeyi yapti
sonra da jennienin koluna girip odadan cikti.
J: inanabiliyormusun lisa karnimda ikimizin cocugunu tasiyorum.
L: hala sok etkisindeyim.hersey o kadar hizli oldu ki.tum yasadiklarimiz birlikte guldugumuz o zamanlar.hersey iste.bilmiyorum suan hissetiklerim tarifsiz.
J: benimde.cocuklarimizin kime benzemesini istersin lili?
L: sana.senin kadar guzel olsunlar istiyorum.
J: yaa ama.
L: evet.bu arada nasil hissediyorsun bisey istiyormusun hemen soyle alayim sana.
J: hayir lili tek istedigim sensin.
Jennie kafasini lisanin omuzuna koyup elini tuttu.
J: sen yanimda ol yeter bana.seninle nefes aliyorum lisa.ben bir cicegim sende benim topragimsin.beni topraksiz birakma.cunku birakirsan iste o an yasayamam..
L: olurum sana.
J: yasa benim icin lutfen sana ihtiyacim var.
L: benimde sana.suan nereye gidiyoruz biliyormusun.
J: hayir bilmiyorum nereye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Number 13. | Jenlisa G!P 94+
FanfictionBu hikaye surekli oyuncak takip sonra da penis ameliyati olan lisa ve yillardir lisaya asik olup sonra da onunla sevgili olan bir jennie icermektedir.🔞 L: havuzun kirmizi renge boyanmasini istermisin. J: anlamadim ne? L: seni kanatmami. L: gorursun...