L: neymis o sart.
J: siz ikiniz bensiz hicbiyere gitmeyeceksiniz.
L: sartin bu mu?
J: evet bu.
L: neden gidemeyecekmisiz.
J: cunku eger kucuk lisa senin yaninda kalirsa senin gibi capkin olabilir.ayrica sen bensiz kizlarla flortlesirsin veya birseyler yaparsin.bu yuzden yalniz birakamam sizi.
L: tamam kabul.
J: wow guzel.
L: sonunda eve geldik jennie.bekle sen inme ben yardim edecegim sana.
Jennie lisanin dedigini yapti.arabadan inmeyip onu lisanin indirmesini bekledi.lisa jennienin yanina gelip onu kaldirdi.ve tasiyarak eve dogru goturdu.
L: hoop.iste simdi gidebiliriz.
J: cikolata.
L: ne.
J: bana cikolata al lisa.galiba aseriyorum.
L: tamam karicigim emr edersin.once seni eve gotureyim sonra cikolata alip getirecegim.
Lisa jennieyi eve goturup markette gitti.ve bir suru cikolata alip kosarak jennieye getirdi.L: aldim jennie.baska istedigin bir sey var mi.
J: hmhm.
L: ne.
J: yanima otur ve biyere gitme.
L: peki.
J: aferin.
L: haha aferinmi?
J: evet.babacik cocuklarini ve karini yalniz birakmaman gerek.gitme bizim sana ihtiyacimiz var.
L: haklisin jennie.oyle yapmam gerekiyor.tuvaletim geldi suan gidip gelecegim.bu arada senin de tuvaletin gelirse bana soyle sakin yalniz gideyim deme.
Lisanin jennieye hamile oldugu icin boyle davranmasi jennienin hosuna gidiyordu.
J: tamam cabuk gel seni seviyorum.
Lisa jennieden ayrilip tuvalete gitti.bu sirada jennie cikolatalari alip yatagin basina gecdi.ve telefonla oynamaya basladi.biraz sonra lisa tuvaletden cikti.ve yatagin basina gecip jennienin yanina oturdu.jennie lisayi gorurken azmisdi.cunku lisa fermuari kapatmayi unutmusdu.ve bu da uzunlugunun gozukmesine sebep olmusdu.
L: cikolatami yiyorsun afiyet olsun.
J: sey evet istermisin.
L: hayir istemem.
J: peki.
L: baska bisey istersen soyle lutfen cekinme.
Jennie elini pantolona atip lisanin penisini kavradi.
J: seni istiyorum.
L: sacmalama jennie.hamilesin sevisemeyiz.zarari olabilir.
J: bir zarari olmaz hadi yapalim.
L: hayir olmaz sacmalama.cocuklarimiza zarar vermek istemiyorum.
J: peki lisa oyle olsun.
L: asma suratini boyle tamammi.
J: tamam.
Lisa penisi iceri sokup pantolonunu duzeltti.
L: hadi simdi aldigin oyuncaklari gormek istiyorum.
J: pekala gostereyim.
L: hayir olmaz sen gosterme sen yerini soyle ben bakayim hamile halinle sana eziyet edemem.
J: ama bu eziyet degilki.
L: benim icin oyle.
J: tamam o zaman su yatagin sol tarafina bak oraya koydum.
Lisa oyuncaklari alip hepsini yatagin uzerine doktu.
L: jennie bunlar ne!
J: oyuncak.
L: hepsi pembe ama.
J: evet cunku kucuk jennie nin oyuncaklari.
L: ben farkli oyuncaklar aldim.
J: nasil oyuncaklar.
L: kucuk lisaya araba falan aldim kucuk jennieye de oyuncak bebekler.
J: cok tatli.
L: evet diymi.
J: evet um..lisa ben hala seninle sevismek istiyorum.
L: ama jennie sana soyledim yapamayiz diye.
J: anal da mi yapamayiz.
Lisa kahkaha atti.
L: cildirmissin sen!
J: napiyim seni gorunce sakin olamiyorum.karimla sevismek istemem suc mu.
L: degil.
J: cok sexy sin lisa.
L: sende oyle.uhh..jennie bu arada aklima bisey geldi.
J: ne geldi birtanem?
L: sana yeni kiyafetler almamiz gerek cunku karnin gittikce buyuyecek.
J: dogru ya haklisin.kilo alacagim.kilo alinca beni sevmeyeceksin dimi lisa.
L: karicigim olurmu hic. ben senin her haline asigim.
J: cok guzel.demek istedigim kadar kilo alabilirim.
L: o ne demek tabi alabilirsin.ayrica seni iyi beslemem gerek cunku sen hamilesin.
J: evet oyle.doktorda iken gordunmu lisa.cocuklarimiz minicikdi.
L: ahah evet.cok tatlilardi.hala inanamiyorum cocuklarimizin olduguna.
J: bende.
L: bizden baska kimse senin hamile oldugunu bilmiyor degilmi.
J: hayir bilmiyor.ama ailemin bilmesini isterdim.onlarin da torunlarini kucagina alip oynamasini isterdim.cocuklarimizin da onlara anaanne ve dede demesini.ama onlara soyleyemeyiz biliyorsun.hepsi homofobik picin teki.
L: bosver onlari senin ailen benim jennie.onlari umursama.bizim kimseye ihtiyacimiz yok cocuklarimizin da oyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Number 13. | Jenlisa G!P 94+
FanfictionBu hikaye surekli oyuncak takip sonra da penis ameliyati olan lisa ve yillardir lisaya asik olup sonra da onunla sevgili olan bir jennie icermektedir.🔞 L: havuzun kirmizi renge boyanmasini istermisin. J: anlamadim ne? L: seni kanatmami. L: gorursun...