L: kalk ayaga.
J: noldu.
Jennie ayaga kalkti.Lisa ise kanepeye oturdu.
L: simdi dizimde otur ve beni yedir.
Jennie lisanin dedigini yapti.ve elindeki yemekleri lisadan alip onu yedirmeye basladi.
yemegi bitirdikden sonra jennieyi kucagindan indirdi ve kanepeye oturtup kendiside yanina oturdu.
L: simdide ben seni yedirecegim.
J: gercektenmi cok sirinsin.
L: ac bakayim minik agzini
J: aa.
L: ooppa.
J: ben bebekmiyim.neden boyle yediriyorsun.
L: evet bebeksin.bu yuzden de benim yedirmem gerekiyor.
J: yaa seni cok seviyorum.
Lisa jennieyi yedirirken surekli goguslerine bakmisti.cunku jennienin acik giymesi lisa nin kotulesmesine sebep olmusdu.lisa dayanamayip yemegi kenara atti ve jennieyi kucagina alip kendisine surtdu.jennie lisanin aniden boyle yapmasina ciglik atmisdi.
L: seviselim.
J: hayir yapamayiz.
L: ahh pekala.o zaman ben dus almaya gideyim.sonrada sectigimiz eve gideriz. tamammi.
J: pekala.
L: ustundekini degis yoksa iyi olmayacagim.
J: peki askim degisiyorum.
L: cabuk ol.
Lisa banyoya gidip sarki acti ve suyu acip dus almaya basladi.jennie lisayi izlemek ve vucudunun ciplak halini gormek istiyordu.bu yuzden banyoya gidip kapiyi araladi.bu sirada lisa jennienin onu izledigini gorup capkinca gulumsedi.jennie utanarak kapiyi kapatti ve odalardan birine girip kapiyi kitledi.
37 dakika sonra.
Lisa dustan cikti.ve jennieyi goremeyince ustunu giyip odalari aramaya basladi.
L: HEY JEN NEREDESIN!
jennie sesini cikarmiyordu.lisa jennienin oldugu odaya girmek istediginde kapinin kitli oldugunu gordu.
L: ac kapiyi.
J: hayir.
L: ac bak kirdirtma bana bu kapiyi.
Jennie korkmusdu bu yuzden kapiyi acdi.ve ellerini yuzune goturup suratini gizledi.
L: ya sapsal napiyorsun.bu kadar utangac oldugunu bilmiyordum.
J: git.
L: ya ne gitmesi.ac yuzunu.
J: hayir git burdan.
Lisa jennienin ellerini yuzunden cekip isaret parmagiyla kafasini kaldirdi.
L: kafani egme.yuzume bak.
J: yapamam.
L: tamam.ben gidiyorum o zaman.
J: gitme tamam bakiyorum.
L: hah soyle.o guzel gozlerin her zaman bana baksin istiyorum.benden baskasini gormesin istiyorum.hadi simdi hazirlanip eve gidelim.
2 saat sonra.
J: bu evi tuttugumuz cok guzel oldu.
L: hepsi senin icin birtanem.naparsam yapayim senin icin.sen mutlu ol diye yapiyorum.
J: cok sekersin lili.beni bitiriyor boyle tatli olman.
L: bugun utanip yuzume bakmaman cok hosuma gitti.seni birdaha utandira bilirmiyim acaba.
Lisa elini jennienin karnina atip onu gidikladi.
Jennie nin yanaklari kizarmisdi.
L: seker komasina sokuyor bu kiz beni help!
J: senin karin oldugum icinmi boyle tatliyim.
L: hayir sen benden daha tatlisin.hadi kalk havuza gidip yuzelim.
J: evin onundeki havuzami.
L: evet istemiyormusun yoksa.
J: istiyorum.hadi hazirlanip gidelim.
Jennie ve lisa ustunu degisip havuza girdi.havuzda iken lisa.
L: yanima gelsene.
J: geldim.
Lisa jennienin ellerini karin kaslarina goturdu.ve daha sonra elini oyuncagina koyup.
L: havuzun kirmizi renge boyanmasini istermisin.
J: anlamadim ne?
L: seni kanatmami.
J: cok fesatsin lisa.
L: ve cok da seksi.
Lisa jennieyi dondurdu.ve arkasindan sarilip kulagina fisildadi.
L: seninde beni istedigini biliyorum.
Lisa jennieyi havuzun kenarina yapistirip elini kizligina goturdu.ve sol eliyle boynunu sikip ona 31 cekti.ve jennienin inledigini duyunca haraketlerini dahada hizlandirdi.jennie lisanin bu haraketlerine dayanamayip bosaldi.Lisa elini oyuncagina goturup jennieye surdu.
L: artik gelme sirasi bende sevgilim.
Lisa ellerini jennienin bacaklarina atti.ve onu kucagina alip yatak odasina goturdu.jennie korkudan titriyordu.L: korkma sevgilim.biraz aciyacak ve daha sonra alisacaksin.
Lisa jennieyi yataga attiginda jennie korkudan aglamaya baslamisti.lisa jennienin ustune cikip yanagina bir opucuk birakti.L: dusundugun kadar acimayacak.aglama lutfen.
Lisa geri cekilip jennienin bacaklarini araladi.ve oyuncagi deligine konumlandirip yavasca icine girdi.jennie yuksek sesle inlemisti.jennienin inledigini goren lisa jennienin icinden cikip penise bakti.ve kanla kapli oldugunu gorunce egolu bir sekilde gulumsedi.daha sonra tekrar icine girip yavasca gel git yapmaya basladi.
L: mmh.seni cok pis becermek istiyorum jennie.
Lisa dakikalarca gel git yaptikdan sonra haraketlerini daha da hizlandirdi.
J: ahh geliyorum!
Biraz sonra jennie titreyerek bosaldi.lisa da bu sexy tanricaya dayanamayip onunla birlikte bosaldi.ve sonrada jennienin dudaklarina yaklasip dedi.
L: cok acidimi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Number 13. | Jenlisa G!P 94+
FanficBu hikaye surekli oyuncak takip sonra da penis ameliyati olan lisa ve yillardir lisaya asik olup sonra da onunla sevgili olan bir jennie icermektedir.🔞 L: havuzun kirmizi renge boyanmasini istermisin. J: anlamadim ne? L: seni kanatmami. L: gorursun...