J: ya sapsal tavsan uyansana karin seni ozledi.uyan beni lunaparka gotur lutfen.
Lisa hala uyanmamisdi.
J: simdi gorursun gununu lisa.ben seni nasil uyandiracagimi biliyorum.
Jennie ortuyu lisanin ustunden cekip penisini cikarip her defasinda yaptigi gibi ucunu isirip kacti.lisa bagirarak uykudan uyandi.
L: AGHH JENNIEGHH!.
jennie saklandigi yerde kikirdayarak gulumsuyordu.lisa ise kendi kendine bagirarak jennieyi ariyordu.ve buldugunda.
L: cabuk pipimden ozur dile jennie.
J: ozur dilerim lisanin pipisi kkk.
Jennie ozur dilerken gulmusdu ve buda lisanin sinirlerini bozmusdu.
L: cok mu komigim.op simdi barisin.
Jennie lisanin cukunu optukden sonra lisa.
L: hadi elini ver simdi yatak odamiza cikiyoruz.
J: hahaha sevisecekmiyiz yasasin.
L: hayir uyuyacagiz gulme niye guluyorsun sabahtan beri.
J: beni ararken pipin hala disaridaydi yururken sallaniyordu buna guldum hahaha.
L: of jennie ya of!
Lisa jennieyi kendi odasina goturup yataga atti.
L: burada bekle susadim ikimize de kola dokup gelecegim.
J: tamam.
Lisa mutfaga gitti ve iki bardak alip kola suzdu.sonra da jennienin bardagina ilac dokup yanina getirdi.
L: al bu senin.
J: tesekkur ederim sexy lisa hahaha.
L: bak hala guluyorsun ya ne var disarida kalmissa.simdi sokucam sana o zaman bakalim nasil guluyorsun.
J: tamam tamam sustum.
L: ic hadi.
Jennie kolayi icti ve ictikden bi kac saniye sonra uykuya daldi.lisa jennienin yanina uzanip yanagini optu.
L: iste boyle uyursun sevgilim.
6 saat sonra.
L: sst naber.
J: iyiyim sevgilim saatlerdir senin uyanmani bekliyorum.
L: kiyamam..
J: uyanman iyi oldu.neyse ben dus alacagim.
L: ne dusmu alacaksin wow!
J: eh.noldu ki.
L: bende gelebilirmiyim.
J: hayir sen uslu duramazsin orada.
Lisa jennienin cevabina sasirmisdi.bu kiz bi oyle bi boyle diyordu.bu yuzden lisa onun biseyler yapacagindan suphelenmisdi.jennie banyoya gitti.lisada biraz gecmesini bekleyip jennienin arkasinca gitti.ve tipki jennienin kendisine yaptigi gibi kapiyi aralayip onu izledi.jennienin arkasi kapiya donuk oldugu icin lisayi gormemisdi.lisa jennieyi her ciplak gordugunde sakin olamiyordu.bu yuzdende azmisdi.elini penisine atip gel git yapti.ve kafasini tavana kaldirarak kapiya bosaldi.
Bu sirada jennie banyodan cikti.
J: lili kapinin onunde ne isin var benimi izliyordun.
L: hayir jennie.kapiya vurup erken cikmani soyleyecekdim sende ciktin zaten.
J: anladim.yuzunun hali ne.biseymi oldu.
L: sey hayir.
Jennie banyonun kapisini kapatti.ve kapatirken eli lisanin spermine degdi.
J: lisa sen beni izleyerek 31mi cektin.
L: evet.oyle oldu.ozur dilerim jennie seni gorunce duramadim.
J: bu yuzdenmi rengin kipkirmizi kiyamam sana.gel karin simdi seni rahatlatir.
Jennie yururken lisanin penisine dokundu ama bunu bilerek yapmisdi.
J: ahh ozur dilerim lili.sadece elini tutmak istemisdim.
Lisa kirmizi yuzuyle patlayacak gibi gozukuyordu.onundeki sexy hatunu bi an once becermek istiyordu.jennie lisanin elinden tutup onu yataga atti.ve t shirt unu cikarip ustune cikti.
J: kahretsin saclarimi kurutmayi unuttum.
L: t shirt umle kurutabilirsin.
Jennie lisayi cildirtmak icin sevismelerini geciktirmisdi.t shirt u eline alip saclarini kuruladi.sonra kucuk lisayi cikarip ustundeki havluyu kenara atti.lisada bu sirada agzi sulu bir sekilde jennieyi izliyordu.jennie lisani icine sokup oylece bekledi.cunku onu cildirtmayi seviyordu.
L: ahh neden bekliyorsun ziplasana.
Jennie lisanin dediklerini duymamis gibi yapti.ve penisi icinden cikarip popo deligine soktu.ve bu zamanda bisey yapmayip oylece durdu.lisa cok kotu haldeydi.dayanamiyordu bu yuzdenjennienin belinden tutup onu havaya kaldirdi ve sonra sertlesmis penisinin ustune jennieyi oturtdu.jennie yuksek sesle inledi.ve lisanin dizlerinden destek alarak ziplamaya basladi.
J: ahh lisa.bulutlarda hissediyorum.
L: AHH ARSIZ JENNIEYI SEVIYORUM!
lisa jennienin poposunu avuclayip bir kac tane tokat atti ve sonra tekrar belini tutup jennienin daha hizli ziplamasini sagladi.
J: mmh bende arsiz lisayi.sakin yavaslama
lisa a-hh.
Lisa jennieyi altina alip terden islanmis saclarini arkasina verdi.
J: hadi durma sevgilim lutfen.
Lisa jennienin icine girdi.ve icine girdigi an beyaz sivisini jennienin icine akitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Number 13. | Jenlisa G!P 94+
FanfictionBu hikaye surekli oyuncak takip sonra da penis ameliyati olan lisa ve yillardir lisaya asik olup sonra da onunla sevgili olan bir jennie icermektedir.🔞 L: havuzun kirmizi renge boyanmasini istermisin. J: anlamadim ne? L: seni kanatmami. L: gorursun...