'Ali mogao bih da te iskoristim na jedan vrlo zanimljiv način.'
Naravno da ju je mogao iskoristiti mislio je vikont Akacio dok mu je batler Cembla pomagao prilikom brijanja njegove brade. Sjedio je samo u smeđim hlačama na stolici dok su mu grudi bile oslobođene odjeće a oko vrata stajao mu je peškir. Divio se svom licu u ogledalu. Bio je uistinu vrlo lijep a i zgodan. Njegova kosa samo je davala još jednu dozu erotičnosti.Znao je koliko je bio privlačan ženama. Nije on bio kriv što ga je majka priroda častila sa poklonom da bude veoma zgodan i lijep muškarac.
Nadmeno se osmjehnu. Ah Mariel Wright. Nije ni slutila kako će vrlo brzo postati njegov plen. Sada je i znao kako će je uhvatiti. Bila je slaba na njega. Još sinoć je to potvrdio kada ga je pogledom punih požude posmatrala. Tako je djelovao na sve žene samo je imao utisak da je na nju djelovao još jače. Bila očarana kada je ugledala Akacia bez ijednog dijela odjeće. Čak se i pitao da li je ona ikada i imala muškarca koliko je samo bila neiskusna. Čak je imala zrno ponosa da ga upita za poljubac. Kako je samo bila jadna.
Sve se odvijalo kako je i zamišljao u svojoj glavi. Zahvaljujući svom batleru prikupio je dovoljno informacija o toj dijevi ali ipak jedna činjenica mu je posebno zaokupila pažnju. Naime, njegov stariji brat Helmer je u braku sa Avery, koja je pri tome bila sestra od Mariel. Akacio je čvrsto stisnuo pesnice. Konačno je pronašao način kako će mu se osvetiti. Platiti će za sve loše što je učinio njegovoj voljenoj Beatris.Da sreća bude još veća sam je otkrio tajne prolaze koji su spajali dva dvorca i tako svaku veče posmatrao Mariel.
Beatris je bila prava ljepotica. Imala je plavu kosu a posebno na njoj je volio njene kovrdže. Bila je u svakom trenutku veoma otmjena i pratila je modu. Kad se samo sjeti njenih haljina boje breskve, trešnje i plavog neba. A tek bijelih čipkanih rukavica na njenoj koži. Obožavao je da je daruje raznim poklonima, nakitom i da plaća svaki njen račun kod krojačice. Ona je učinila da postane slijep za sve druge žene. Imao je oči samo za nju. S nestrpljenjem je očekivao svaku pozivnicu koja je bila upućena u rezidenciju Devil na kojoj je pisalo vrijeme i datum održavanja bala.
Sa Beatris je plesao satima. Bila je odlična plesačica i vrlo dobro je pratila njegove plesne korake. Nikada nije previše jela ili pila mnogo vina. Sve što je radila, radila je to veoma odmjereno. Imala je mjeru za sve. U svakom smislu bila je odlična da postane njegova žena. A Akacio ju je volio više i od sebe. I kada je konačno odlučio da podijelu svoju sreću sa braćom koja su mu bila i prijatelji sve je krenulo po zlu. Helmer je uzeo njenu čednost a Beatris je zbog srama zauvijek nestala iz njegovog života. Prvo će se osvetiti bratu a onda će da pronađe svoju voljenu.
Sve karte su se posložile i bolje nego što je i sam Akacio očekivao. Vrlo lako je mogao da iskoristi Mariel i da je odbaci poput stare krpe. Ona će mu biti izvor informacija da sazna sve Helmerove slabosti. A potom će uništiti dvije muhe jednim udarcem. I dalje mu je bilo smiješno situacija od sinoć. Umjesto da pobjegne ili još gore da vrišti, ona ga je posmatrala sa velikim zanimanjem. Gledala ga je kao da je neko savršenstvo ili Bog. I zaista je i bilo tako. A kada joj se približio ona ga je preklinjala da poljubac.
YOU ARE READING
Ovdje stanuje osveta 🗝
RomanceMariel Wright od tetke Demetrije dobija dvorac u Bathu. U želji da ga uredi na najmogući način, planove joj pomrsi zgodan stranac koji se iznenada u njemu pojavljuje. Akacio ima samo jedan cilj. Osvetiti se bratu zbog izdaje. Kada shvati da je sest...