🗝Poglavlje 3🗝

322 43 13
                                    

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.



Deset dana kasnije

''Gospodaru, saznao sam sve o ljubavnom životu gospođice Mariel Wright. Bio je to jako težak zadatak za mene ali zahvaljujući njenoj domaćici Emy koja obožava mnogo da priča sve detalje sam saznao zahvaljujući njoj. Da li se sjećate kada je prije nekoliko dana donosila kante prepune vode sa potoka iz šume do njihovog dvorca, ja kao džentlmen sam se odmah ponudio da joj pomognem.'' Batler Cembla je bio mnogo ponosan na sebe što je još jedan zadatak uspio da obavi i da tako usreći svog gospodara.

Akacio je prestao da siječe komad mesa koji je bio u tanjiru ispred njega i pomno saslušao svaku riječ. ''Nadam se da si bio indiskretan? Ne želim da njena domaćica sve ispriča svojoj gospodarici kako se ti raspituješ za nju. Jer to bi bilo jako nezgodno.''

''Oh, gospodaru moj nema potrebe da ste tako zabrinuti. Naime pokazao sam veliku naklonost prema Emy ali kada ne bi ništa posumnjala pitao sam je o dvorcu, slugama i naravno gospodarici imanja. Bilo mi je jako čudno što jedna mlada dijeva nema muškarca uz sebe koji bi vodio tako veliko domaćinstvo.''

''Vrlo dobro Cembla. I da čujem da li je Mariel imala ili ima nekog muškarca u svom životu?'' Akacio je prstima prošao kroz kosu kako bi je ukrotio.

''Gospođicu Wright prati jedan skandal iz prošlosti. Naime 1740.godine kada je skoro napunila osamnaest godina trebala je da se uda za imućnog markiza po imenu Fordaysa. I sama Emy kaže da je njena gospodarica toliko bila zaljubljena u njega da je silno isčekivala vlastito vjenčanje.''

Dođavola. Ali na njenom prstu nije vidio vjenčanog prstena. I ona ga je preklinjala da je poljubi. Nije valjda da je i ona od onih žena koji varaju svoje muževe dok su oni na putu ili... Pažnju je ponovo usmjerio prema batleru.

''Nastavi. I šta se dalje dogodilo? Gdje je njen muž? Zašto je ona sama u dvorcu sa poslugom?''

''Sada dolazimo do još jednog zanimljivog dijela moj gospodaru. Niko zapravo s tačnošću ne može da tvrdi šta se dogodilo na dan vjenčanja. Priča se da je njena starija sestra Avery uhvaćena sa markizom u krevetu. Dok pak drugi pričaju da je on bio sa muškarcem. U svakom slučaju do vjenčanja nikada nije došlo a gospođica Mariel je ostavljena pred oltarom. Nikada se nije udala. Emy mi je čak rekla da je bila poslata sa mlađom sestrom Cajley kod tete Demetrije u Dorset i da je tamo naučila da čita i piše. I da je od nje dobila taj dvorac kako bi ga sredila.''

''Znači Helmerova žena i Mariel su izazvale veliki skandal. Ko bi rekao da mi brat ima buntovnu ženu?'' Suzio je kapke dok je svaku riječ pomno izgovarao.

''Emy mi je čak rekla da je njena gospodarica vrlo vrijedna ali i da noćima mnogo čita ljubavne romane. Uprkos svemu i dalje mašta da će se jednom udati uprkos zloj sudbini koja se odigrala u prošlosti.''

Akacio mu dobaci manju smeđu vrećicu punu zlatnika. ''Odlično obavljen posao.''

Ustao je od stola a potom izašao iz dvorca. Sam je osedlao konja i odjahao pravac u šumu. Sve ove informacije su bile veoma korisne. Malo po malo će se uvući u život gospođice Mariel Wright, iskoristit će svaku priliku da počne da osvetom a potom će na red da dođe njegov brat. U proteklih nekoliko dana saznao je da su sestre vrlo vezane jednu uz drugu. Ako uništi prvo jednu to će se odraziti i na drugu a na kraju dolazi Helmer. Eh jedva je čekao taj trenutak.

Ovdje stanuje osveta 🗝Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang