-12-

28 11 54
                                    

Babam beni önemli bir konu için eve çağırmıştı okuldan çıkar çıkmaz eve gittim. Konunun ne olduğunu merak ediyordum doğrusu. oturma odasına girdiğimde babam hiç duruşunu bozmadan oturmamı söyledi.

Elinde bir kağıt vardı ne yazıyordu hiç bilmiyordum.
Bir kaç dakika sessizliğin ardından babam konuşmaya başladı.

"Bak oğlum iflas etmek üzereyiz hatta nerde varsa edicez bu yüzden sana sormadan bişey yaptım"dedi Babam.

Oturduğum yerde dikleştim çünkü benim fikrimi sormadan bir karar vermişti ne olduğunu bile bilmiyordum.

"Ne yaptın baba?"

"Elimde ki kağıda senin iznin olmadan imza attım"

"İstifimi bozmak istemiyorum konu ne? Anlat artık"

"Seni, Gürbüzün kızı ile evlendireceğim ve hayatımız kurtulacak"

Söylediği cümlelerle kalakalmıştım ne diyordu bu? Ben daha 19 yaşındaydım benim bir hayatım vardı. Hayatımı yaşamama izin vermeyeceklerdi.

Keskin bir kahkaha attım sinirim bozulmuştu benim iznim olmadan bir sözleşme imzalanıyor tanımadığım biri ile evlenecekmişim. Keşke bu birinin şakası olsaydı.

"Ne hayatından bahsediyorsun? Senin hayatın yükselicek benimkiyse yerlebir olucak neyin hayatı bu be? Ben böyle bir hayatta yaşamak istemiyorum"

"Oğlum iyi düşün kızın babası çok zengin bu bizim için iyi bir fırsat hayatını yaşayacaksın"

"Baba gerçekten iyi misin? Söylediklerimden anlamıyor musun? zengin olmak istemiyorum kimse ile evlenmek istemiyorum"

"Bak oğlum anlıyorum seni ama tekrar zengin olacağız ben bu yaşamı kaldıramıyorum"

"Diğer insanlar gibi çalış! Şirket işi yapmaktansa git düzgünce çalış Allah sana el vermiş ayak vermiş çalışsana"

"Bana karşı gelme Ekin!"

"Ben hayatım boyunca sana karşı gelmedim beni aşağıladın hor gördün dışarda ki serserilerle bir tuttun ama ben naptım yinede san karşı gelmedim fakat artık yeter ben evlenmeyeceğim ne dersen de"

Babam ayağa kaktı. Annemi çağırdı Cebinden silahı çıkartıp annemin kafasına doğrulttu.

"Ya şimdi? Hâlâ aynı fikir de misin?"

"Yapma Bey, zorlama oğlanı bırak benide öldürme cehennemde yanarsın"dedi Annem.

"Silahı doğrulttuğun kadın hâlâ seni düşünüyor öldürmek istediğin sırf para uğruna canını yakmak istediğin kişi hâlâ seni umursuyor"dedim.

İkna olmadı tam tersine silahı daha sıkı tuttu. Annem için o evliliğe razıydım başka türlü yolu yoktu.

"Peki o kızla evleneceğim"dedikten sonra babam silahı cebine soktu. Bana sarılmaya geldiğinde geri adım attım. Evden ayrıldım.

Sahile giderek banklardan birine oturdum anonime yazdım. Canım çok yanmıştı. Ben evliliğe hazır değildim ki ne yapacağım ben?

Ekin: nasılsın?

Ekin: ben çok kötüyüm

Ekin: meşgulsün galiba

Ekin: hayat neden bana kazık atıyor?

Gizemli kız: neyin var?

Ekin: zorunlu evlilik

Gizemli kız: o kişi sen miydin? (Mesaj silindi)

Ekin: bu sefer göremedim yaa

Gizemli kız: sana bir şarkı önereyim keyfin yerine gelsin.

Gizemli kız:

Gizemli kız: pardon bu değildi.

Ekin: atma yalan sen bana aşıksın dimi

Gizemli kız: ne alakası var be

Ekin: “I wanna be yoursSenin olmak istiyorum demek.

Gizemli kız: hem atsam ne değişir ki evleneceksin sonuçta

Ekin: aşıksın yani

Gizemli kız: yok be takılıyorum

Ekinin evleneceği kız kim sizce?

Zorba/TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin