Ekin: seni bulmama az kaldı güzelim
0546: bana güzelim deme ben senin hiç bişeyin değilim ayrıca bulamazsın arasan bile.
Ekin: ya bulursam?
0546: bak olum bulamazsın heceleyeyim mi illa?
Ekin: senin dediğin gibi olsun ama bulursam o zaman işler değişir.
0546: umrumda bile değil.
Ekin: biz hep kavga mı edicez?
0546: evet.
Ekin: bak olanlar için özür dilerim ne yaptıysam özür dilerim, seni kırdığım için de lütfen artık beni rahat bırakın çok yoruldum.
0546: asıl yorulan benim sen zorbalığa hayatın boyunca uğramadın ancak ben uğradım alay edildim küçük düşürüldüm lan ben hayatımda ilk defa birine güvenmiştim. Bana kol kanat germişti. O kişi bile bana sırtını döndü SEN ANLAYAMAZSIN OLUM ANLAYAMAZSIN.
Ekin: kim tarafından zorbalığa uğradın?
0546: anlamıyor musun hâlâ? Senin yüzünden Aptal Senin tarafından zorbalığa uğradım ben. Ardından Sefa adlı biri ile tanıştım arkadaşlığımız çok güzel geçiyordu beni Senden Korudu. Kollarını açtı. Ağlayacak bir omuz oldu. Daha sonra anlamadığım bir sebepten dolayı o da beni terk etti. Yalnız bıraktı. Belkide sen tehdit etmişsindir kim bilir?
Ekin: Sefayı gayet iyi tanıyorum o çıkarcı bir insan belkide sana Aşıktır ancak hayır diyeceğini Bildiğinden senden uzaklaşmak istemiştir. Bu dünyada benden daha pislik insanlar var bunlardan biride sefa.
0546: yalan söylüyorsun sefa asla öyle biri değil. O senin gibi değil.
Ekin: tamam gerçeği söyleyeyim mi?
Ekin: sefa o gün benimle konuştu. Yanında şapkalı bir kız vardı yüzünü kapatıyordu. Sefayı kenara çektim sordum. Ne iş falan diye. O da Birini buldum ağladı falan bende bu durumdan faydalandım dedi. Birinden gerçekten hoşlandığını ancak ona söylemekten çekindiğinide dile getirmişti.
Ekin: sonra yanında ki kızın belalı olduğundan bahsettim abileri var görürlerse seni öldürürler dedim.
Ekin: öyle böyle kızdan soğuttum o kızın sen olduğunu bilmiyordum. Bilseydimde yine aynısını yapardım çünkü ben iğrenç bir insan değilim. Tek derdi kız olan erkeklerden değilim.
Ekin: benden istediğin kadar nefret et seni koruduğum gerçeğini değiştirmiyor.
0546: hahah gerçekten iyi misin? Ben sefa ile hayatım boyunca sokakta yada başka bir yerde gezmedim. Dedim ya sefa benim sadece arkadaşım diye.
Ekin: kimlerle gezip tozduğun arkadaş olduğun beni ilgilendirmez Anan değilim arkadaşın değilim.
0546: bunu söyleyene bak sen.
0546: küstün mü?
0546: insanları sinir ettikten sonra sorduğum soru.
0546: pişşt gel lan barışak.
Ekin: hayırdır vahiy falan mı düştü?
0546: küs kalmayı sevmem.
Ekin: peki.
0546: trip atma olum.
0546: hadi gel bir oyun oynayalım zaten beni tanımıyosun. Söylesem ne söylemesem ne.
0546: iyi ilk ben söylüyorum. Aslında ben dersleri ekiyorum.
Ekin: iyi iyi dayanamadım geldim. Nereye gidiyosun mesela ekince.
0546: orasını karıştırma. Hayret beyfendiler gelirlermiymiymiş?
Ekin: geldim işte. Okulda cansu diye bir ruh hastası var beni gördüğü yerde yanıma geliyo koluma giriyo falan Allahtan şimdi hastanede hastaymış.
0546: o nasıl cümle lan dlxöldldk
Ekin: cümle işte sıra sende.
0546: sen cidden bana küsmüşsün.
Ekin: eh biraz öyle oldu. Neyse iyi geceler.
0546: oyo gocolor
Ekin: dalga geçme len.
0546: tamam len. Yeter ne bu samimiyet aa.
0546******* kişisini bahtsız bedevi olarak değiştirdiniz.
Bölüm sonu.
İçime sinmemiş olsada yorumlarınızı bekliyorum.
Ayrıca Hayalet okuyucu olmayarak oy verip yorum yapan kalbi güzel insanlara selam olsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba/TEXTİNG
Teen Fiction0546: kafan mı acıdı kıyamam 0546: daha beter ol 0546: sen benim kardeşimin canını yakarken iyi ben sana yapınca kötü 0546: haddini bil olum Ekin: Kızım bak git şurdan canımı sıkma o odunla sırtıma vurmanın hesabını ödeyeceksin! Ekin: kardeşinde ra...