Arya BULUT= 17 yaşındayım. Lise 4.sınıf öğrencisiyim. Kumral saçlarım ve mavi gözlerim var . 1.75 boyunda 50 kiloyum. Vücudum oldukça seksiyken suratımda çocuksu bir şirinlik var . Kıskanç bir kızımdır. Çok konuşkan biriyimdir ve konuşmayanlardan nefret ederim. Ayrıca bana emir verilmesinden nefret ederim. Bulut ailesinin tek çocuğu olduğum için her dediğim olur...Sizi Çok Seviyorum...:)
Doruk AYDIN =19 yaşındayım. Geçen sene sınıfta kalınca lise 4.sınıf öğrencisiyim. Kahverengi düz kalkık saçlarım ve siyaha yakın kahverengi gözlerimle herkesten yakışıklıyım. 1.80 boyunda 80 kiloyum. Annemi 5 yaşındayken kaybettim. Hayatı fazla takmam. Şu ana kadar hiç bir kızı sevmedim (annem hariç). Bundan sonra da sevmem. Ayrıca çok konuşanlardan nefret ederim...Neyse benim işlerim var sizin gibi çene çalaman...;)
Irmak CESUR= 18 yaşındayım. Lise 4.sınıf öğrencisiyim. Dalgalı ile düz arasında kumral saçlarım ve kahverengi gözlerim var.1.77 boyunda ve 55 kiloyum. Soyadım gibi bende cesur bir kızım. Cesur'ların tek varisiyim...:) Sizi Çok Seviyorum...♥♥
Caner AKAR = 18 yaşındayım. Lise 4.sınıf öğrencisiyim. Sarı saçlarım açık mavi gözlerim ve dudağımın kenarındaki piercingimle oldukça yakışıklıyım. Boyum 1.93 ve 77 kiloyum. Annemi ve babamı 2 sene önce bir uçak kazasında kaybettim. Bu yüzden AKAR ailesininin holdinglerini yönetiyorum. Kıskanç biriyimdir. Neyse bay. ...:)
Gökalp GÖK= 18 yaşındayım. Lise 4.sınıf öğrencisiyim. Koyu kumral saçlarım ve kahverengi gözlerim var. 1.85 boyunda 78 kiloyum. 1 tane kardeşim var. Annem ünlü bir beyin cerrahı babam ise Aydın hastanesinin başhekimi. Bu güne kadar çok kızla birlikte oldum ama hiçbirine aşık olmadım. Görüşürüz :-D:-D
İlge DERİN= 18 yaşındayım. Lise 4.sınıf öğrencisiyim. Hafif dalgalı açık kahverengi saçlarım var. Mavi gözlerim ve derin gamzelerimle oldukça şirin bir yüzüm var . Vücuduma gelince 1.75 boyunda 55 kiloyum. Uzun süredir yurtdışında yaşıyorum. Babamın işleri yüzünden Türkiye'ye döndük. Uzun süredir kimseyle birlikte olmadım . Çok kıskanç biriyimdir ve çok güzel rol yaparım. Bay Bay...:-D
Su BALAL ( öğretmen )=25 yaşındayım. Doğa Koleji'nde İngilizce Öğretmenliği yapıyorum. Koyu kumral saçlarım ve ela gözlerim var. 1.75 boyunda 55 kiloyum. Şu ana kadar kimseyle birlikte olmadım. Olmayı düşünmüyorum.
Perihan ATASOY ( müdire )=27 yaşındayım. Doğa Koleji'nin müdiresiyim. Sarı saçlarım ve ela gözlerim var. Boyum 1.55 ve 48 kiloyum. Müdire olmama rağmen çok seksi bir vücuda sahibim.
Aras ÇINAR = 18,5 yaşındayım. Lise 4.sınıf öğrencisiyim. Siyah saçlarım ve siyaha yakın kahverengi gözlerim var. Boyum 1.65 ve 60 kiloyum. Çok kötü espirilere sahibim.
Ada YELKEN = 18 yaşındayım. Lise 4.sınıf öğrencisiyim. Siyah kıvırcık saçlıyım ve kahverengi gözlüyüm. Boyum 1.70 ve 53 kiloyum.
Gökhan ÖZSOY= 18 yaşındayım. Lise 4.sınıf öğrencisiyim. Koyu kahverengi saçlarım ve kahverengi gözlüyüm. Boyum 1.80 ve 60 kiloyum.
Aşkın KAÇ = 18 yaşındayım. Lise 4.sınıf öğrencisiyim. Siyah saçlarım ve kahverengi gözlerim var. 1.75 boyunda 55 kiloyum.
Egemen KAYGI = 18 yaşındayım. Lise 4.sınıf öğrencisiyim. Bal köpüğü renginde saçlarım ve kahverengi gözlerim var. Boyum 1.80 ve 59 kiloyum.
Derya TAŞ = 21 yaşındayım. Bulut ailesinin hizmetçisiyim. Açık sarı saçlarım ve griye yakın gözlerim var. Boyum 1.70 ve 58 kiloyum.
Ece KAYA=17 yaşındayım. Lise 4.sınıf öğrencisiyim. Siyah saçlarım ve mavi gözlerim var. Boyum 1.70 ve 50 kiloyum.
Yasemin MUTLU = 18 yaşındayım. Lise 4.sınıf öğrencisiyim. Sarı saçlarım ve mavi gözlerim var. Boyum 1.72 ve 50 kiloyum.
Defne ARTMAZ = 18 yaşındayım. Lise 4.sınıf öğrencisiyim. Açık kahverengi saçlarım ve mavi gözlerim var. Boyum 1.80 ve 55 kiloyum.
Efe KAÇAR = 18 yaşındayım. Lise 4.sınıf öğrencisiyim. Kumral saçlarım ve kahverengi gözlerim var. Boyum 1.85 ve 60 kiloyum.
Ekrem ATAHAN = 18 yaşındayım. Lise 4.sınıf öğrencisiyim. Sarı saçlarım ve yeşil gözlerim var. Boyum 1.79 ve 59 kiloyum.
Selenay KAYA = 18 yaşındayım. Lise 4.sınıf öğrencisiyim. Sarı saçlarım ve mavi gözlerim var. Boyum 1.75 ve 50 kiloyum.
NOT = Kitabım için bana yardımcı olan arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. Özellikle küs olduğum sınıf arkadaşıma ayriyetten teşekkür ederim. Çünkü tanıtımın yarısını küs olduğumuz zaman yaptı. Karakterleri o ayarladı ve hala küsüs ama olsun. Ayrıca Hikayemdeki "ECE" adı onun adından özentidir. Hatta hikayemdeki isimlerin bazıları arkadaşlarımın ismidir. Soyadları gerçek değildir. Onlarada teşekkür ederim. Ne çok teşekkür ettim böyle neyse facebookta bize "Emine Aktaş" ve ortağım "Dilan Demir" ' den ulaşabilirsiniz.