~S.A. 2~

43 2 0
                                    

Not! = Bu hikaye Dilan- Emine ikilisinden Emine'nin kitabıdır. Bu arada lütfen bol bol vote ve yorum.

Sabah saat 6.30'da öten horozlu çalar saatimi susturup ayağa kalktım. Bildiğime göre 1.30 saat sonra ders başkayacaktı.

Odamın içindeki duşa girip duş aldım. 15 dakikaya yakın bir süre içinde banyodan  çıkmıştım. Dün hazırladığım elbisemi giyindikten sonra komodinin üstündeki sessizdeki telefonuma baktığımda Gökalp'in aradığını gördüm.

Telefonumu elime alıp cevapla yazısını kaydırdım.

"Nasılsın Arya?"

"İyiyim Gökalp okul için hazırlanıyorum"

"Ne tesadüf bende okul için hazırlanıyorum"dedi ve gülmeye başladı. Onun gülüşüne dayanamayıp ardından  bende güldüm.

"Eeeeee seni almaya geliyim mi?"

"Olur ordan Irmak'ıda alırız dimi knk"dedim. En tatlı sesimi kullanarak. Ne var yani daha 17 yaşındayım. 18 ime  Aralık'ta gireceğim yani 2 ay sonra. O zaman tek işim üşenmeden sürücü kursuna yazılmak olucak. Bu yüzden şimdilik arkadaşlarımla idare ediyorum.  Kapattığımı sandığım telefondan Gökalp'in sesi geldi.

"Orda mısın? "

"Sen daha kapatmadın mı şapşal?"

"Kapatıyorum şimdi yarım saat sonra alırım seni"

"Tamam görüşürüz"dedim ve bu sefer  telefonu ben kapattım. 20 dakikada  saçımı düzleştirip açık bıraktım. Parlatıcımı ve eyelinerımı sürüp aşağı indiğimde Gökalp arabada beni bekliyordu. Beni görünce ilk başta sırıttı sonra konuşmaya başladı.

"Wow wow wow bebeğim süpersin"

"Aptallaşma Gökalp" diyip arabaya bindim. Irmak tam arabasına binecekken Gökalp kornaya bastı. Irmak bize dönüp ne dercesine baktı. Kafamı açık pencereden çıkartıp konuşmaya başladım. 

"Hadi gel Irmak"

Irmak kafasını sallayıp arabanın anahtarını şöförlerinden birine verdi ve birşeyler söyledikten sonra arka koltuğumuza bindi. Gökalp arabayı sürerken  Irmak tırnaklarını yiyordu. Gökalp okuldan içeri girip park yerine arabayı park etti. Okul binasından girip sınıfın olduğu kata çıktık.

Sınıfa girdiğimizde sınıfın şakacı çocuğu Aras Irmak'a ve Gökalp'e su balonu fırlattı. Bana fırlatacağı sırada eğildim ve su balonu arkama geldi. Arkamdan bağıran bir ses duyunca arkama döndüm.

"Arasssssssss....."

Su hocanın bağırışı ile Aras  dişini dudağına bastırıp yakındı.

"Yandık abi yandık"dedi. Su hoca sinirle Aras' ı kolundan tutup müdiremiz Perihan ablanın yanına götürdü.

Su Hoca'nın anlatımından

Sınıfa adım attığımda yüzüme gelen balonla bağırdım.

"Arasssssssss....."

Aras bana bakarak dişini dudağına bastırıp yakındı.

"Yandık abi yandık"

Sinirli bir şekilde Aras' ın kolundan tutup müdiremiz Perihan Hanımın yanına götürdüm.

Perihan hoca beni ıslak görünce şaşırdı ve kolundan tuttuğum Aras'a baktı. Perihan hanım bıkmış bir şekilde konuşmaya başladı.

"Aras yine ne yaptın oğlum? Bıktım senden dakka bir gol bir yavrum."

Dedi. Aras konuşmaya atlayarak.

SIRA ARKADAŞIM #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin