Arkadaşlar bana özelden mesaj ata bilirsiniz. Sohbet falan ederiz. Bu arada vote ve yorum lütfen. ♥♡♥:-D
İyi okumalar.
Telefonumu elime aldığımda Sapık ' tan ~Doruk~ mesaj vardı.
Mesajı açtım.Kimden: Sapık
Oyun başlasın Arya Hanım.
Mesaja uzun bir süre anlamsız baktıktan sonra cevapla tuşuna bastım.
Kime: Sapık
Ne demek istiyorsun? Doruk?
Gönderdikten 20 saniye sonra mesaj geldi.
Kimden: Sapık
Orasını da sen düşün artık.
Mesaja baktıktan sonra dalga geçtiğini düşünüp "Lise 4'e Merhaba" partisini organize etmeye devam ettim.
Parti 2 gün sonra olacaktı ve ben tüm planlamasını yapmayı bitirmiştim. Planları çalışma masamın üstüne koyup yatağıma uzandım.
?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿
Caner'in anlatımından
Gökalp ile bir bara gidip aşırı derecede içmiştik. Daha doğrusu ben içmiştim. Irmak'ın oturduğu evin sokağındaydım.
Irmak'ların evine geldiğimde bağırmaya başladım.
"Irmak...Irmaaaak çık dışarı. Irmak biliyorum evde olduğunu çık dışarıııı."
Ben bağırmaya devam ederken komşuların balkona çıkışını izledim. Sonunda beklediğim kişide balkona çıkıp uykulu gözlerle baktı.
"Ne var be?... Ne oldu? "
"Irmak in aşağı konuşçaz" derken dengemi kaydedip yere düştüm.
" Ayyyyy... Caner sakın hareket etme iniyorum aşağı bekle beni"
Onun cevabını dinledikten sonra koruma değen elle irkildim.
" Aaaa aa Arya. Sen ne zaman geldin Arya? Nerden çıktın sen öyle? Yaaaa.
"Hatırlatırım Caner evimiz Irmak'ların evinin 2 ev uzağında. Aman neyse kalk ayağa da Irmak'lara gidelim"
" Ayyyyy...Irmak hayatımın aşkı tek sevdiğim kadın"
" Saçmalama Caner yürü. Hem Gökalp Nerede? "
"Bilmem nerde Gökalp Arya?"
"Offfffffffffffff sen niye bu kadar içtin ki ?"
"Aşkımdan o aşkımdan. Irmaaaaak aşkım çık dışarıııı. "
"Tamam beee geldim işte."
"Aaaaaaa... yapma öyle afra tafra biricik sevgiline"
"Sen benim sevgilim de-ğil-sin duydun mu?" Dedi. Arya oflayarak beni evin içine soktuktan sonra Arya Irmak ile konuşmak için dışarı çıktı.
Irmak'ın anlatımından
"Aryaaaaaa ne kadar tatlıydı dimi?"
"Hıııı akşam vakti içmiş bir şekilde evinin önünde bağırdı, seni komşulara rezil etti ve dua et annen ve baban yurtdışında tatildeler. Bu da yetmedi bi de sen gelip burda 'Arya ne kadar tatlı ya' diyosun. "
"Tamam Özür dilerim napıyım heyecanlandım"
"Sakin ol tamam mı? Şimdi ben gidiyorum sana bol şans öptüm bebeğim".