⚽Balle⚽

63 5 0
                                    

Trudno się przenosić z słabego klubu do prawie najlepszego.
Tak jest w moim przypadku.Nie chce opowiadać o moim starym klubie.Opowiem o nim może kiedy indziej.Zacznijmy od początku.

Jestem Kacper Dragon i właśnie szykuje się na swój 3 trening z drużyną do której dopiero co dolączyłem.Pochodzę z Polski.Uznano mnie za dobrego zawodnika który jak na klub w którym grał, nie był dobry.Wysłano mi 3 oferty do jakich klubów by mnie chcieli.Kluby jakie mnie chciały to Manchester United,PSG i Manchester City.Większość wybrało by PSG bo tam podobno duże zarobki są,ale ja uważam że i tak jest to mało ale to ich zdanie.Wybrałem Manchester City.Zawodnicy przyjęli mnie dobrze jak na moje czarne scenariusze w głowie.Złapałem dobry kontakt z Haalandem.Chociaż to on mi robił żarty typu podawał mi piłkę a potem ją odbierał ,a ja się wywalałem.Podobało mi się to trochę ,bo złapać tak dobrego kontaktu praktycznie w pierwszy dzień się nie spodziewałem.
Kiedyś Haaland mi powiedział że usłyszał o mnie przez filmik w internecie ,w którym ominąłem 3 obrońców strzelając przy tym bramkę. Żeczywiście była taka sytuacja ale nie było to nic niezwykłego.

Wszedłem do szatni w której były tylko 2 osoby ,w tym Haaland.Jak on czegoś nie odwali to się zdziwię.

- Haaland!!! - Mówiłem że coś odwali.Oblał moje włosy.Wiem że to nic poważnego.Ale ta woda była zimna.Normalnie minus 20 miała.Ten drugi co siedział w szatni Julián Álvarez podał mi ręcznik.Jakbym swojego nie miał.Ale miło z jego strony.

- Zabije cię? - Dobrze że nie znają polskiego.

- Sorry - Jakbym Polaka słyszał.

Szybko się ubrałem w bluzkę ,i nałożyłem korki.
Wyszedłem na boisko.W szatni zebrali się już wszyscy niektórzy wyszli nadwór jak ja. Zapowiadało się dzisiaj na burze ale to dopiero o 18 ,a jest dopiero 13 trening mamy do 15 dzisiaj.Bo zawsze w czwartki mamy 2 godziny.

Zaczął się trening.Mieliśmy ćwiczyć podania i strzały ,a bramkarze oczywiście bronili ich.Nie obyło się bez podan domnie przez Haalanda a potem odpieranie piłki przez niego.

Godzina i 30 minut za nami.Jeszcze 30 minut i można wracać do hotelu.W którym w sumie prawie wszyscy śpimy.Potem wam o tym hotelu opowiem.

Jest!
Koniec treningu idę się szybko przebrać i udaje się do hotelu.










Wszystkie roździały będą przedstawiane z perspektywy Dragona.
Przepraszam za wszelkie błędy.

🩵Numer 10🫧Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz