Przez te parę lat City zyskało na dużej popularności że względu na to że mają już 3 ligi mistrzów.Nie zawsze szło im dobrze w Lidze mistrzów ale od małego ich wspierałem dla tego moim marzeniem było tu dołączyć.Chcialem razem z nimi podnieśc to trofeum.Ale wiadomo że nie tylko ja ale i wiele osób np. że szkółki piłkarskiej właśnie City.
I ostatnio poznaliśmy właśnie takiego gościa.Na imię miał Bātekku Neonil.Po mimo tego że jego imię może wskazywać że pochodzi z Japonii albo Chin to tak naprawdę jest Anglikiem.Gaurdiola uważa że jeśli Neonil nie będzie się obijać to może za 2 sezony będzie mógł zobaczyć swoje nazwisko w tabeli strzelców Premier League albo UCL.A co do tego jak na razie nie może się przyczynić bo po prostu jakby to powiedzieć nie gramy w UCL tylko jutro gramy 1 mecz w Lidze Europy.Zapytacie jak to się stało?
Stało się to tak że w grupie natrafiliśmy na Bayern i Barcelonę.No normalnie mnie rozniosło kiedy widziałem jak przegrywamy z tymi Niemcami 4:1 w dwu meczu.Ale chociaż w lidze prowadzimy.<<🌿SKIP TIME🌿>>
Nadszedł dzień w którym graliśmy 1 mecz uwaga z FC Porto!
Może jakimś doskonałą drużyna ona nie jest ale tego lata sprowadzili torresa i Wernera.Normalnie bym grał od drugiej połowy meczu ale Silva złapał jakąś kontuzję i musiałem grać od 1 minuty razem z pedrim.Graliśmy tym samym ustawieniem co ostatnio i tą sama taktyką.Zaczynali przeciwnicy i odrazu zaczęli takkować ale nie prosto jest przejśc przez naszą obronę.Dias odebrał piłkę Wernerowi i podał ja do mnie.
Ja szybko podałem do Pedri'ego i pobiegłem bardziej w stronę pola karnego.Pedri natomiast nie podał do mnie tylko do Foden'a który grał na lewym skrzydle.Wszystko szło bardzo dobrze bo po 5 minutach już prowadziliśmy.Długo czekaliście ale jest ;)
Druga częśc meczu będzie jutro albo po jutrze ale jak mi się nie będzei chciało to może za miesiąc 😁
CZYTASZ
🩵Numer 10🫧
Acciónzmyślona opowieść o Manchesterze City Główny bohater - Ja.Czyli Dragon ,a dokładnie Kacper Dragon Bohaterowie - Haaland,cały Manchester City,Trener Manchester City,Inne zespoły np. FC Barcelona,PSG,Manchester United F.C ,Lewandowski,Nejmar i inni pi...