Gdy wstałem Foden jeszcze spał więc wziąłem ubrania i poszedłem do łazienki się umyć.
Po 20 minutach wyszedłem z łazienki i zobaczyłem Foden'a siedzącego na moim łóżku wpatrującego się w swój telefon.- Hej - Przywitałem się z nim oczywiście po angielsku
- Cześć - Odpowiedział i wgapił się we mnie
- Idziesz teraz się umyć - Przerwałem ciszę która trwała jakąś minutę.
- Tak - Odpowiedział i wziął swoje ubrania a potem udał się do łazienki.
Była 9 a śniadanie o 10 więc miałem jeszcze nie całą godzinę.Nagle do pokoju ktoś zapukał więc otworzyłem.Ukazał mi się Haaland zaprosiłem go do środka a Foden wyszedł.
- Słuchajcie ja wychodzę na spacer przed 10 wrócę pa - Powiedziałem ,a Foden z Haalandem tylko pokiwali mi głową.
Byłem już na zewnątrz gdzie zauważyłem Dias'a z którym się umówiłem na spacer.Wpatrywał się we mnie jak w jakąś modelkę.
- Hello - Przywitałem się a ten się uśmiechnął.
- No cześć - Otpowiedział z tym jego wyrąbistym bananem na twarzy.
Podczas spaceru rozmawialiśmy o różnych tematach glównie do jakich klubów chcielibyśmy trafić.Dias mówił że najbardziej chciał by trafić do PSG ja natomiast do Borussi Dortmund albo do tottenhamu.Jego nielubiany klub to FC Barcelona ,a mój to Real Madryt.I tak minął nam cały spacer przyszliśmy do hotelu około 9:40 więc mieliśmy jeszcze dużo czasu.Pożegnałem się z Dias'em i udałem się do mojego pokoju.Gdy wszedłem zobaczyłem Foden'a leżącego u siebie na łóżko.Jeszcze raz się przywitałem i zdjąłem bluzę którą miałem na sobie.
Nawet się nie obejrzałem ,a już była dziesiąta a ja jadłem dużą porcję jajecznicy.Na przeciwko mnie siedział Alvarez z którym często rozmawiam bo mamy podobny wiek ale on jest starszy.
Trener kazał nam szybko wszamać to jedzenie bo mamy mocny trening.Wjęc tak jak trener powiedział tak zrobiłem w sumie to wszyscy zrobili to co ja.*Na treningu*
- Jutro przyjdzie do nas nowy kolega o którym wam mówilem.Proszę abyście miłe go przywitali - Oznajmił trener ,a wszyscy się znowu ucieszyli.
Reszta treningu to bardzo dużo wysiłku.Ale wszyscy daliśmy radę i wszyscy wróciliśmy powoli do hotelu.
CZYTASZ
🩵Numer 10🫧
Actionzmyślona opowieść o Manchesterze City Główny bohater - Ja.Czyli Dragon ,a dokładnie Kacper Dragon Bohaterowie - Haaland,cały Manchester City,Trener Manchester City,Inne zespoły np. FC Barcelona,PSG,Manchester United F.C ,Lewandowski,Nejmar i inni pi...