საშინლად წვიმდა მეორე დილით თითქოს ციდან კასრებით ასხამდნენ წყას, ვერავინ და ვერაფერი შეგვაჩერებდა მე და ნიკს იმისთვის რომ ბაბის ტკივიკი ეგემა.
ნიკი ჯერ კიდევ "კარგ ურთიერთობაში" იყო ბაბისთან გვერდით კი მისი "მეგობარი" გვედგა რომელიც ინფორმაციას გვაწვდიდა. ყვლაფერი ზედმიწევნით გავაკეთეთ ყველაფერი მოვამზადეთ კიდევ ერთხელ გავიმეორეთ ჩვენი გეგმა და ახლა უკვე პრაქტიკის დრო იყო.
ნიკმა ბაბის ჩემთან ამოსვლა შესთავაზა რომ ახალი კომპიუტერული თამაში გვეცადა რაზეც ის სიხარულით დათანხმდა მაგრამ, წვიმა ხელს უშლიდა ჩვენ კი შევთავაზეთ რომ მივაკითხავდით და წამოვიყვანდით რაზეც უფრო დიდი სიხარულით გაგვცა პასუხი
რომ თანახმა იყო.
- ესეც ასე ავგუსტ. დროა!
მითხრა ნიკმა რასაც ჩემი ჩუმი ბოროტული სიცილი მოყვა. ქოლგა საკანცელარიო დანა და დედაჩემის ძველი იარაღი წამოვიღე სადაც ტყვიები არ ოყო და სრულიად უსარგებლოდ, უფუნქციოდ იდო დედაჩემის კარადაში მას შემდეგ რაც მამაჩემი გარდაიცვალა...
როცა ხელში ავიღე მასთან გატარებული დრო გამახსენდა მაგრამ თითქოს ის არც კი არსებობდა არ ვიცი როგორ ავღწერო რა დავარქვა ამ შთაბეჭდილებას. მისი სახე ნელ-ნელა მავიწყდება, მისი სუნი მავიწყდება მხოლოდ სილუეტს ვხედავ რომელიც მიემგზავრება მისიაზე. ის FBI -ში მუშაობდა ერთ-ერთი ძლიერი კაცი იყო რომელიც ყველაფერზე იყო წამსვლელი რომ დაეცვა ადამიანები, ეს გახდა მისი სიკვდლის მიზეზი. როცა ის გარდაიცვალა დედა მატყუებდა რომ ის ჯერ კიდევ მისიაზე იყო მხოლოდ 6 წლის ვიყავი მახსოვს მისი აცრემლიანებული მკვდარი თვალები. მაგრამ მამა არც კი მენატრება არც კი ვიცი რა მომენატროს თითოქს მას არასდროს ვიცნობდი, თითქოს დროს ერთად არ ვატარებდით, თითქოს არც კი შემხებია. ყოველთვის ვუსვამ საკუთარ თავს იმ კითხვას ვიქნებოდი თუ არა ასეთი მამა ახლა ცოცხალი რომ ყოფილიყო, რა მოხდებოდა ახლა ის თუ ცოხალი იქნებოდა... პასუხი არ მაქვს, პასუხი არ არის... ამიტომაც ვიქნები ის ვინც ამ ყველაფერს ხელის ერთ მოსმაში, ერთ ჩასუნთქვაში, ერთ დახამხამებაში დაასრულებს. დასრულდება ის კეთილდღეობის ერა დასრულდება ყველა ის მხიარულება რაც აქამდე იყო. დროა ისევ გაიხსენოს ხალხმა რომ კანფეტებში არ ვცხობროთ რომ დროა! დროა ჩემი, ჩვენი ერა დადგეს!
VOCÊ ESTÁ LENDO
კარმა
Terrorნიკის და ავგუსტის უეცარი შეხვედრა რომელსაც მკვლელობა მოყვა. და რა იქნება თუ ყველაზე სასტიკ კმვლელობაში 17 წლის ბიჭებს მიუძღვით წვლილი?! ერთი მეორეს მიყოლებით ახალი მსხვერპლი სხვადასხვა სიკვდილის მიზეზით.