Sunt așa de obosit, vreau să mai dorm câteva minute. Simt o greutate pe mine, îmi taie respirația.
T: Iepuraș, trezește-te!
Nu îi răspund, mă prefac că încă dorm.
T: Soțul meu!
Începe să se miște deasupra mea, doamne ce îmi face 😈, de dimineață vrea să fie pedepsit. Nu cred că a fost pedepsit destul aseară.
T: Daddy!
Asta mi-a pus capac. Mă ridic repede, îl iau în brațe și îl trântesc pe pat pentru a fi peste el. Se uită la mine și îmi zâmbește. Zâmbetul lui mă înnebunește, mă face să mă îndrăgostesc și mai tare de el.
J: Baby, vrei să fi pedepsit din nou?
T: Mmmm, vrei să nu mai pot merge în picioare?
Mă uit la el și zâmbesc scurt. Mă apropii ușor și îi șoptesc la ureche.
J: Te voi duce în brațe dacă este nevoie.
T: Bine bine, cum spui tu. Atunci îmbrăcate și vino să mănânci micul dejun. Ți l-am pregătit special pentru tine.
J: Sigur nu vrei mai întâi să mănânci puțin din ce este în fața ta?
T: L-am savurat aseară. Acum îmbrăcate.
J: Bine... soția mea.
Pleacă la bucătărie și eu îmi caut niste haine in dulap. Acum suntem acasă la mine, adică la tatăl meu. A trebuit să îi conducem pe ai mei la aeroport. Au plecat într-o mini vacanță.
Era și timpul, de mult timp vroiam să plece și ei în vacanță, doar ei doi. Vestea bună e că am avut casa doar pentru mine și Tae. Mă gândesc la vecini, oare am făcut prea mult zgomot?.... Nu cred.
Cobor scările și mă îndrept spre bucătărie, îl văd pe Tae care încearcă să pună mâncarea pe masă. Îmi pun mâinile pe mijlocul lui și mă lovesc cu putere de fundul acestuia. Mai avea puțin și scăpa farfuria cu mâncare.
T: Dacă în două secunde nu ești așezat frumos pe scaun, îi promit că nu o să mai ai parte de sex luni de zile.
În următoarea secundă eram pe scaun, cu o privire de copil ascultător, sclipind din ochii în semn că nu a făcut nimic. Nu cred că pot rezista luni de zile neputând pune mâna pe corpul lui. As înnebunii, la propriul.
T: Ar trebui să ne grăbim pentru a ne întoarce înapoi.
J: Deja? Vreau să mai stăm puțin.
T: Nu putem. Directorul ne-a spus că trebuie să ne grăbim. A da, și ne întoarcem separat.
J: Venim separat, ne întoarcem separat. M-am săturat.
T: Vrei să se pornească știri despre noi. Pot sa îmi imaginez, tot internetul cu știrea "Celebru cântăreț Tae din BTS își petrece noaptea acasă la Jungkook."
J: Vreau doar să știe toată lumea că ești al meu, vreau să mă pot plimba cu tine fără să stau cu grijă că cineva ne poate vedea.
T: Și eu vreau asta, dar trebuie să avem răbdare. Într-o zi vom putea face lucrurile astea. Îți promit.
Tae a plecat primul, iar eu am plecat mai târziu. În timp ce conduceam mă gândeam cu ar fi să putem face asta. Să ne ținem de mână fără să ne pese de ce spun alții. Să putem face public relația și să nu ne pese de ce spun fani. Dar, cum a spus Tae, trebuie să am răbdare.
CITEȘTI
Sentimente Ascunse 2
RomanceTimpul a trecut, dar dragostea dintre cei doi îndrăgostiți a rămas aceași. Se iubesc la fel de mult ca la început. Dar cu cât adevărul este ascuns mai bine cu atât mai mult v-a fi dezvăluit mai repede. Obstacolele vieții sunt tot mai mari și pericul...