Anunțul

84 11 11
                                    

Suntem în mașină în drum spre studio. Directorul a făcut o ședință de urgență, cu noi, cu personalul și cu managerii noștri.

D: Bună ziua, scuze că a trebuit să vă chem la această ședință neașteptată.

Manager 1: Ce s-a întâmplat?

D: După cum știți, acum ceva timp am putut prelungi contractul și înrolarea în armată obligatoriu să fie anulată pe o durată nedeterminată de timp.

Manager 2: Se pare că a sosit momentul.

D: Da. Băieți se pare că toți ați îndeplinit vârsta pentru înrolare în armată. Așa că...contractul v-a lua sfârșit.

Rm: Stați puțin...dacă mergem în armată asta nu înseamnă că contractul se v-a încheia.

Jin: Da...putem să ne reunim după terminarea armatei.

D: Nu știu cum sa spus...dar, o să lipsiți 3 ani.

Manager 2: Putem face o revenire, o reapariție a trupei BTS în 2025.

Manager 1: Problema este că... dacă army nu vor m-ai fi interesanți de ei? Facem chestia asta și ne trezim că avem mai puțini fani decât acum.

Manager 2: Dar este și posibilitatea ca fani să îi aștepte și s-ar putea să avem mai mulți fani.

Manager: Dar nu este sigur... mereu vor apărea pe piață alți idoli, iar fani s-ar putea să își mute privirile la ei.

T: Eu am încredere în army, sunt sigur că ne vor aștepta și ne vom bucura împreună la întoarcerea noastră

Jungkook: Și eu cred la fel.

D: Fani vor activitate, vor să fie la curent cu noi știri despre voi, vor să afle când v-a fi următorul concert. Absența voastră v-a afecta mass-media. Dar si ideea că se vor bucura când o să vă întoarceți nu este rea.

Manager 3: Trebuie să facem un anunț. Să informăm mass-media de schimbarea aceasta.

D: Mi-a venit o idee. Vom facem un concert, în Busan. Cu acest concert vom anunța încheierea contractului și întoarcerea voastră în 2025.

Jm: Asta e o idee bună.

D: Deci așa rămâne, în câteva săptămâni vom face concert în Busan.


Nu îmi vine să cred, plec în armată. Adică sunt fericit, dar sunt și trist. Îi voi părăsi pe army. Oare vor fi bine? Oare ne vor aștepta? Oare ne vor mai iubi? S-au mă gândesc prea mult la asta?

Jk: Baby, ce s-a întâmplat?

T: Doar mă gândesc.

Jk: La ce?

T: La plecarea noastră.

Jk: Totul o să fie bine, o să vezi.

T: Dar dacă când ne întoarcem ei nu mai vor să fie alături de noi, dacă vor uita de noi?

Jk: Nu o să se întâmple asta. Îți promit.

T: Spre.

În mintea lui Jungkook

Spre că totul o să fie bine. Chiar aveam nevoie de pauza asta. După ce ne vom întoarce, am planuri, am visuri. Visul meu...când mă întorc vreau să fac public relația mea cu Tae și să îl cer în căsătorie. Chiar dacă căsătoria noastră nu v-a fi legală nu mă interesează, vreau să îi arăt că îl iubesc, vreau să trăiesc toată viața lângă el.

Bună tuturor, vreau să îmi cer scuze față de voi pentru această absență foarte lungă din partea mea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Bună tuturor, vreau să îmi cer scuze față de voi pentru această absență foarte lungă din partea mea. Nu prea aveam inspirație pentru acest capitol, dat vă promit că voi încerca din toate puterile să postez mai des. Sper să mă susțineți în continuare.
Vă mulțumesc ❤️

Sentimente Ascunse 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum