O seară ca între prieteni

82 10 9
                                    

Jm: Uite cine a venit.

J-h: Porumbelul numărul 1.

Jm: Mai rămâne numărul 2.

T: Foarte amuzant Jimin, dar soțul tău unde este?

Jm: Să spunem doar că se odihnește.

T: Îl cred și eu, cred că trebuie să schimbați patul.

În timp ce mă ciondăneam cu Jimin suntem întrerupți de Namjoon care trecea prin fața noastră de mai multe ori. Era pus pe gânduri.

T: Hei, Namjoon, ești bine?

N: Nu prea.

Jm: Dar ce s-a întâmplat?

N: Azi când am vrut să mă duc în cameră l-am auzit pe Jin vorbind cu ai lui la telefon. Am deschis ușa și ei vorbeau video. Îi salut politicos și tatăl lui mi-a spus că vrea să vorbească în particular cu mine.

Jm: Am auzit că familia lui este bogată.

J-h: Are un clasă socială mult mai înaltă față de părinții tăi.

T: Și ce contează asta dacă ei se iubesc?

Jm: Aici e problema, că ei se iubesc, poate că părinții lui Jin vor să ii facă un viitor.

T: Păi și alături de Namjoon poate să aibă un viitor.

Jm: Nu mă înțelege greșit, eu nu am nimic împotriva lor, chiar îi susțin, dar de foarte multe ori, părinții înstăriți vor ca fiul lor să se căsătorească cu o femeie care tot la rândul ei să provină dintr-o familie înstărită, iar aceștia să își facă propria lor familia.

T: Urăsc oameni cu genul ăsta de gândire.

J-h: Asta e realitatea.

Jm: Dar ați fost la ai tăi, ce au spus ei?

N: Ai mei nu au nimic împotrivă, au spus că dacă eu sunt fericit atunci și ei sunt. Mama se înțelege foarte bine cu Jin, cred că îl iubește mai mult pe el decât pe mine.

Chiar nu știu cum aș putea să-l ajut pe Namjoon, știu cum e. Eu nu am mai vorbit cu ai mei de când le-am spus că sunt într-o relație cu Jungkook. Uneori mai vorbesc cu mama, dar foarte rar.

Cu gândul la ai mei nu mi-am dat seama că afară se înserase. Jungkook vine la mine pentru a mă chema să mâncăm.

T: Îndrăgostiților, în camera voastră nu aici

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

T: Îndrăgostiților, în camera voastră nu aici.

N: Ce s-a întâmplat Tae? Dacă ești invidios îl ai pe Jungkook lângă tine.

Jk: Baby, vrei să mergem în dormitor?

J-h: Hahaha...Tae ești pregătit pentru o rundă?

T: Foarte amuzant J-Hope și Jungkook vrei să aplic pedeapsa?

Jk: Nu, nu, nu... iartă-mă, sunt cuminte.

Jm: Se vede cine e șeful în relație.

Începem să râdem toți când vedem în ce situație penibilă am intrat. Ne așezăm la masă și începem să mâncăm.

Jm: Ce spuneți să ne distrăm puțin în seara asta.

J-h: Nu știu de voi, dar eu sunt pregătit să plec.

Jin: Să înțeleg că pleci la o întâlnire secretă?

J-h: Șhhh... nici unul din voi nu m-ați văzut plecând.

Jm: Să trăiți, domnu!

Jk: Jimin, cum ai de gând să ne distrăm?

Jm: Să spunem că eu și iubitul meu am făcut niște provizii.

Se ridică de la masă și se duce la bucătărie. Se aplecă pentru a scoate ceva din mobilă și spre uimirea noastră începe să aducă la iveală sticlele de alcool.

Jm: Deci ce spuneți, am avut sau nu o idee bună?

J-h: Acum începe să îmi pară rău că trebuie să plec.

Yg: Stai liniștit, altă dată.

Nam: Bine, dar să promitem că nu vom bea prea mult. Nu cred că o să reziste casa asta cu atâția nebuni.

Jin: Mmm, bine o să încerc.

Jk: Oricum nu cred că voi bea prea mult.

T: Eu promit.

Yg: Pffff.

Jm: Nu știți să vă distrați.

Nam: Yoonmin!!!

Yg & Jm: Bine.

Ce credeți? Se vor ține de promisiune sau nu? 😏😏😏😁

Sentimente Ascunse 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum