Învârte sticla

87 13 8
                                    

J-h: Băieți eu trebuie să plec.

Nam: Sigur, ai grijă să nu fi prins.

J-h: A da, sper să mai găsesc casa întreagă.

Jm: Nu promit nimic.

J-Hope își ia șapca în cap și își pune masca la gură pentru a nu fi recunoscut. Oare cât vor mai putea rezista așa? Dacă ar afla directorul nostru și al ei chiar că vom intra în bucluc.

Jm: Bine, atunci hai să ne distrăm.

Începem cu ceva ușor. Bem fiecare câte un pahar de soju și începem să ne amintim de prostiile pe care le făceam în copilărie.

După o oră și ceva și câteva pahare băute, Jimin stătea în poala lui Yoongi, Namjoon îl ținea în brațe pe Jin, iar eu îl țineam de mână pe Jungkook.

Jm: Am o idee.

Nam: Nu știu cum să îți spus dar toate ideile tale se termin prost.

Jin: Hai că mai făcut curios.

Jm: Jucăm învârte sticla. Unul din noi învârte sticla, iar la cine se oprește gura sticlei v-a trebui să îndeplinească provocarea dată de persoana care a învârtit sticla. Dacă persoana respectivă nu vrea să îndeplinească pedeapsa trebuie să bea un pahar de alcool.

Jk: Sună interesant.

T: Eu mă bag.

JM: Baby, te bagi și tu?

Yg: Nu o să te las singur în jocul ăsta.

Nam: Nu cred că jocul ăsta o să se termine prea frumos.

Ne-am adunat toți întru cerc, Jimin aduce o sticlă și o pune în mijlocul nostru.

Jm: Cine face onorurile?

Jin: Încep eu.

Pune mâna pe sticlă și o învârte. Eram atenți la cine se v-a opri și ce pedeapsă v-a trebui să îndeplinească. Ghinionistul este fix Namjoon.

Jin: Dragul meu!

Nam: Asta nu sună prea bine.

Jin: Te duci la congelator, iei câteva cuburi de gheață, ți le pui în pantaloni și faci dansul găini.

T: Jin a început în forță.

Namjoon se ridică în picioare, scoate un oftat destul de lung și se îndreaptă spre frigider. Scoate câteva cuburi de gheață, se uită la ele pe urmă se uită la Jin. Avea o privire de cățeluș, nu vroia să facă asta,  dar trebuia. Își închide ochii și își bagă cuburile de gheață. A început să țopăie ca un iepure în timp ce noi râdeam.

Yg: Să nu uiți de dans.

Nam: La naiba.

A început să facă un stil de dans al găini pentru 1 minut după gheața a căzut din pantaloni.

Jin: Perfect.

Nam: Stai, tu tocmai mai filmat?

Jin: Normal, nu aveam cum să pierd o astfel de ocazie.

Nam: Bine, lasă că vei vedea.

Se pare că Namjoon abea așteaptă să se răzbune, dar a fost amuzantă pedeapsa.

Jm: Namjoon e rândul tău.

Nam: Yoongi, te provoc să îi faci o declarație de dragoste lui Jimin.

Yg: Nu mă pricep așa că dă paharul la mine.

Jk: Era de așteptat din partea lui.

După mai multe runde de pedepse și de băut alcool, atmosfera s-a cam încins.

Sentimente Ascunse 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum