(Yazar anlatımından)
Hoseok hala Jimin'i kovalıyordu Yoongi,Namjoon,Seokjin,Taehyung ve Jungkook ise onların koşuşturmalarına gülüyorlardı.
HS: CHİMCHİM BURAYA GEL YETER!
JM: YAA! HOBİ! SEN NEDEN BU KADAR SİNİRLENDİNKİ?! HOŞLANMIYOR MUSUN YOONGİ HYUNG'TAN!?
HS: HAYIR YANİ EVET YA SUS HÂLÂ KONUŞUYOR!
JM: EĞER HOŞLANMASAYDIN ŞUAN BANA SİNİRLENMEZDİN VE YANAKLARIN DOMATESE DÖNMEZDİ!
HS: CHİMCHİM GEL BUR-
Tam bağırmaya devam edecekken birisi tuttu Hoseok'u. Hoseok ilk önce belinden tutan ele sonrada elin sahibine baktı. O an Yoongi ile göz göze geldi. Jimin bunu görmesiyle durdu ve koşarak Jungkook'a sarıldı.
TH: Off..! Çok güldüm!
SJ: Bir daha hadi!
HS: YA SUS HYUNG! HER ŞEY SENİN BAŞININ ALTINDAN ÇIKTI!
YG: Güneşim sakin ol. Tamam,olabilir böyle bir şey. Neden bu kadar kızdın?
Hoseok,Yoongi'nin ona "Güneşim" diye hitap ettiğini duyunca sakinleşti ve Yoongi'ye baktı.
HS: Çok güzel Güneşim diyorsun Yoongi~
Yoongi,Hoseok'un dediğine gülümsedi ve Hoseok'un burnuna minik bir öpücük kondurdu.
YG: Artık kalkalım biz bugünlük bu kadar macera yeter bence. Hepimizin dinlenmeye ihtiyacı var,yanılıyormuyum?
JK: Hayır yanılmıyorsun. Baksana şunlara hepsi ayakta uyuyor ama hâlâ enerjikler.
Jungkook bunu deyip gülümsedi. Bunun üzerine herkes gülüştü ve Yoongi,Hoseok,Namjoon ve Seokjin evlerine gittiler. Hoseok ve Yoongi odalarına çekildiler. Namjoon koltuğa geçti ve eline bir şarap ile bir türlü bitiremediği kitabı aldı. Bir yandan şarabını yudumluyor bir yandanda kitabını okuyordu. Seokjin yanında oturuyordu ve Namjoon'un sırasıyla yüzünü,vücudunu ve ellerini inceliyordu. Sahibi nasıl bu kadar mükemmel olabiliyordu? Resmen özenle yaratılmıştı. Gözleri,küçük burnu,dolgun dudakları,damarlı ve büyük elleri ve yapılı vücudu.. Cidden şaheserdi. Yanağında hissettiği dudaklarla düşüncelerinden ayrıldı Seokjin.
NM: Jinnie~? Dalmışsın. İyi misin?
SJ: İyiyim Joonie~ Bir anda dalmışım işte..
NM: Resmen beni baştan aşağı dedikoducu teyzeler gibi süzüyordun Jinnie?
SJ: Şey.. Rahatsız mı oldun? Özür dilerim..
NM: Hayır rahatsız olmadım,özür dilemene gerek yok.
SJ: Şey.. Peki. Bu arada şu elindeki kırmızı şey ne? Rengi çok güzelmiş~
NM: Bu şarap,bebeğim. Ama sen içemezsin. Sana zararlı.
SJ: Ama Joonie~
NM: Olmaz Jinnie
SJ: Off!
Jin dudağını büzerek arkasını döndü. Namjoon gülümseyip Jin'in boynuna ve yanağına kelebek öpücükleri kondurmaya başladı. Jin dayanamayıp gülümsedi ve Namjoon'a baktı.
SJ: Joonie~! Gıdıklanıyorum!
Namjoon dinlemeyip devam etti ve evi Namjoon ve SeokJin'in gülüşmeleri dolduruyordu..
Yb atamadığım için özür dilerimmm♡ Ama benide anlayın LGS öğrencisiyim ilgilenemiyorum burası ile :( Neyse umarım seversiniz yb'yi. İyi okumalarrr♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşimsin (CatBoy)
FanfictionYoongi Namjoon'un ısrar etmesine dayanamayıp kabul etti catboy sahiplenmeyi. Ama kim bilebilirdi ki sahiplendiği catboy'un onu bu kadar mutlu edeceğini?..