(Yoongi'nin ağzından)
Polisler gelmiş soru soruyorlardı. Ama soruları ben değil Seokjin ve Namjoon cevaplıyordu. Polisler gittikten sonra Taehyung,Jimin ve Jungkook geldi. Jimin ağlıyordu,koşarak Seokjin'e sarıldı.
JM: Hyung..! Hobi kaçırıldı mı..?!
Seokjin,Jimin'in ağladığını görünce dayanamamış ağlamaya başlamıştı. Bense çok dağınık bir halde sadece halıya bakıyordum. Kim ne hakla kaçırabilirdi benim Güneşimi?!
JK: Hyu-
YG: KİM NE HAKLA KAÇIRABİLİR HOSEOK'U?!
Ani bağırmamla hepsi irkilmişti. Jimin,Taehyung'un kucağına çıkmış ona sıkıca sarılmış,ağlaması dahada şiddetlenmişti. Taehyung ise Jimin'in kulaklarını kapatıyordu. Seokjin bağırmamla Namjoon'a sarılmış,Namjoon ise onu kollarıyla sarmış şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. Jungkook ise şokla bakarken aniden ayağa kalkıp konuşmaya başladı.
JK: Hyung bak biliyoruz; kızgınsın,üzgünsün. Ama böyle bir durumda ilk önce sakin kalıp soğukkanlı olman gerekir. Şimdi otur,ben sana su getireceğim. Bunu konuşacağız.
Beni oturtmuş,mutfağa gitmişti. Elinde suyla geri döndüğünde ona bakmıştım. Suyu uzatınca alıp içtim. Bardağı sıkı sıkı kavradım. Hızlı hızlı nefesler alıyordum. En sonunda bardağı yere atıp tuzla buz etmiştim. Jungkook yanıma oturmuş sırtımı okşuyordu.
TH: Hyung..? Hoseok'u bence durduk yere tanımadığın biri eve girip kaçırmaz. Mutlaka seninle arası cidden bozuk olan biri yapmıştır?
YG: Kim olabilir Taehyung?! Hepsi geberdi gitti! Kim olabi-...
NM: Yoon?
YG: Orospu çocuğu..
Hızlıca telefonumu aldım. Adamlarımdan birini aradım. Açınca bağırarak konuşmaya başladım.
YG: Woojin itinin numarası,evinin adresi,konumu her şeyinin tam 10 dakika sonra telefonumda mesaj olarak görmek istiyorum! HEMEN!
Telefondaki adam onaylayınca telefonu kapattım. Koltuğa fırlattım.
*****
Dediğim gibi 10 dakika sonra Woojin'in tüm bilgileri elimdeydi.
NM: Yoon oraya tek başına gitmeyeceksin. Bizde geleceğiz.
Joon bunu dedikten sonra Taehyung'a döndü.
NM: Taehyung,sen burada Jin ve Jimin ile kalacaksın. Jungkook,Yoon ve bende o itin yanına gideceğiz. Yoon evdeki silah ve mermileri getir hemen. Ne olur ne olmaz yanımızda dursun. Ama tabi ki de yanımıza birkaç adam alacağız. Jungkook sen adamları ayarla. Yoon sende hadi silahları getir.
Jungkook telefonunu alıp adamları ayarlamaya başladı. Ben ise depoya gidip üçümüze silah ve yeteri kadar mermi alıp geri diğerlerinin yanına döndüm. İlk silahı Joon'a,diğerini Jungkook'a verdim. Mermileri de verdikten sonra hızlıca evden çıktım. Arabaya bindim. Konumu arabaya girdim ve diğerlerini beklemeye başladım. İkisi de binince hızlıca sürmeye başladım.
****
1.5 saat sonra konumun gösterdiği yerdeydik burası bir depoydu. Derin bir nefes aldım. Kendimi kontrol etmeye çalışıyordum. Ama kendime hakim olamadım ve bağırıp deponun kapısını tekmeleyip açtım. Karşımda pişkince sırıtan Woojin'i görünce kan beynime sıçramıştı. Silahı Woojin'e doğrulttum ve hiç düşünmeden sıktım. Sıktığım an Woojin'in yere yığılması ve karanlıktaki bir adamın baygın olan Hoseok'u vurması bir oldu..
PUAAAAAAAAAAAAHHH ELAYA NASIL FAKE ATIYOM OYNAT BAKİMMM NE OLDU YARAAAMM NE OLDU YARAAAAAAAAMMM DŞİSFLDSLİŞFLDSİŞLFİŞDSLİFŞLSDİŞFLŞSDİFLİSDŞ ay neyse mwuah ayol<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşimsin (CatBoy)
FanfictionYoongi Namjoon'un ısrar etmesine dayanamayıp kabul etti catboy sahiplenmeyi. Ama kim bilebilirdi ki sahiplendiği catboy'un onu bu kadar mutlu edeceğini?..