(Yazardan)
Yoongi,Hoseok'un karnından akan kanı gördüğünde bağırıp hızlıca Hoseok'un yanına gitmişti. Namjoon ne kadar bağırsada Yoongi onu dinlememişti. Yoongi'ye ateş etmeye hazırlanan adamları,Jungkook'un adamları çoktan vurmuştu. Yoongi,Hoseok'u kucaklayıp dışarıda ki arabaya koşmuştu. Hızlıca arabanın arka kısmına binmiş arabayı süren adama hastaneye gitmesi için bağırarak emir vermişti. Şoför son hız hastaneye sürüyordu. Jungkook ve Namjoon ise arkadan arabalarla geliyorlardı. Yoongi ağlayarak Hoseok'u ayıltmaya çalışıyordu.
YG: Güneş'im hadi uyan ne olur...!! Bak istediğin tüm abur cuburları ve oyuncakları alırım,sürekli parka gideriz...!! Ama ne olur-Lütfen- uyan!!
Hastaneye geldiklerinde araba durmuştu. Yoongi,Hoseok'u kucaklayıp son hız hastaneye girmişti. Sedye için ve doktorlar için bağırıyordu. Sedye getirilince Yoongi,Hoseok'u sedyeye yatırmıştı. Hemşireler,Hoseok'u hızlıca ameliyathaneye götürmeye başlamışlardı. Ameliyathaneye girdiklerinde Yoongi sadece ağlayarak arkalarından bakabilmişti. Diğerleri yanına gelince onlarla birlikte sandalyelere oturmuş Hoseok'u beklemeye başlamışlardı.
--------------------------------------------
1 saate yakın bir süre sonra Hoseok çıkmıştı. Yoongi hızlıca ayağa kalkıp sedyenin peşinden odaya girmişti. Sedyenin başında bekleyen doktora bakıp yanına ilerlemişti.
YG: Hoseok'un neyi var,doktor?
DR: Şanslısınızki mermi pek ileri gitmemiş. Çıkarmamız kolay ve risksiz oldu. Sadece 1 ay gibi bir süre sargıyla duracak ama ağrısı sadece 2 hafta sürecek. Normal bir insanda daha kısa sürer ama Hoseok küçük bir çocuk(?) olduğu için bu süre bu kadar uzun. Durumu gayet iyi. Endişelenmenize gerek yok. 2 gün sonra taburcu olur. Geçmiş olsun.
Doktor odadan çıkınca Yoongi yatağın yanındaki koltuğa oturmuştu. Hoseok'un saçını koklayıp öpmüştü. Sakin kalmaya çalışarak Güneş'inin uyanmasını bekliyordu...
MERHABAĞAĞAĞAĞAĞ GELDİİİMMMM!!!!!! şimdi bana söveceksiniz uzun süre yazmayıp yazıncada nie bu kadar kısa yazdın falab die AMA NAPİM İLHAM GELMİO ELADA YARDIMCI OLMADI zaten simdi size o hoptastik tartısmanın sslerini fisekliyorem NEYSS GÖRÜŞÜRÜK
PUAHAHAHAHSLWNİANDİQNEMF
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşimsin (CatBoy)
FanfictionYoongi Namjoon'un ısrar etmesine dayanamayıp kabul etti catboy sahiplenmeyi. Ama kim bilebilirdi ki sahiplendiği catboy'un onu bu kadar mutlu edeceğini?..