(Hoseok'un ağzından)
Uyandığımda Yoongi'nin kucağındaydım. Gözlerimi kırpıştırdım ve Yoongi'ye baktım.
NM: Hoseok uyanmışsın
HS: Kolum acıyor..
YG: 3 ay böyle duracaksın Hobi
HS: NE!?!?!?
NM: Hey! Sakin!
HS: Ama Namu Hyung duymadın mı?!?! 3 ay ne ya!?!?!
YG: Şşhtt! Bak Jin,Tae ve Jungkook'un sana sürprizi varmış.
HS: Eğer bununla sakinleşeceğimi sanıyorsan yanılıyorsun Min Yoongi!
NM: Baya sinirlenmiş
Namu Hyung bunu dedikten sonra gülmeye başladı,iyice sinirlerim bozulmuştu. Yoongi ise gülmemek için kendini sıkıyordu. Ama en sonunda o da gülmeye başlamıştı. Dudağımı büzmüş yola bakıyordum. Tepki vermeyecektim. En sonunda Tata ve Tavşan Hyung'un evine gelmiştik. Arabadan ilk önce Namu Hyung inmişti. Bizim olduğumuz koltuğun kapısının önüne geldi ve kapıyı açtı. Yoongi beni kucağından indirmeden arabadan indi.
HS: Yoongi! Kolum kırıldı,bacağım değil! Yürüyebilirim yani!
YG: Olsun
Yoongi'nin kucağında kıpırdanmaya başladım. En sonunda dayanamadı ve beni kucağından indirdi. Evin kapısına doğru koştum ve kapının önüne gelince kapıyı çaldım. Kapı açıldığında karşımda Tata'yı bekliyordum fakat karşımda Jimin vardı. Jimin'e gülümseyip içeri girecekken aniden kendime geldim ve şok içinde Jimin'e baktım.
HS: CHİMCHİM?!?!?!?!
JM: HOBİ!
Tam ona sarılacakken kolumu hatırladım ve dudağımı büzdüm. Jimin gülümseyip koluma değmeden nazikçe bana sarılmıştı. Aniden arkamdan biri daha sarılınca şaşırdım. Ve sakince arkama baktım. Bana gülümseyen Jin Hyung'u gördüm. Üçümüzde gülmeye başlamıştık. Jimin sol elimi tutarak beni odasına doğru götürmeye başladı. Jin Hyung'da peşimizden geliyordu. Jimin'in odasına girmiştik. Odası cidden büyüktü.
HS: Woaaah! Chimchim! Odan çok güzel!
JM: Teşekkürler,Hobi!
SJ: Hadi bir şeyler yapalım!
HS: Ne yapabiliriz ki?
JM: Doğruluk mu cesaret mi oynasak?
HS: Bana uyar!
SJ: Bana da!
Chimchim mutfağa gidip bir şişe alıp gelmişti. Yere yanımıza oturdu ve şişeyi sakince çevirdi. Şişenin soru ucu Jin Hyung'a cevap ucu ise Chimchim'e gelmişti.
JM: Sor hyung!
SJ: D mi C mi?
JM: C!
HS: Yürek mi yedin Chimchim?
Bunu dememden sonra hepimiz gülmüştük.
SJ: Yoongi'ye de ki "Hoseok senden hoşlanıyormuş!"
HS: NE?!?!?
JM: Hemen!
HS: YAA! HAYIR! HYUNG!
SJ:Şhht! Gel!
Bizde Chimchim'in peşinden gidip gizlice olan biteni izlemeye başlamıştık.
JM: Yoongi Hyung!
YG: Efendim Jimin?
JM: Benim sana çoooookkk önemli bir şey söylemem lazım!
YG: Seni dinliyorum?
JM: Hoseok senden hoşlanıyormuş!
Bunu demesiyle yanaklarımın yandığını hissettim. Birden bir cam silme sesi duydum. Etrafa baktım ve cam silen kimseyi göremedim sonra Jin Hyung'a baktım. O an anladım ki cam silme sesi aslında Jin Hyung'un gülüşüymüş..
YG: Ne? Nasıl yani?
JM: Evet! Hatta dur bak. HOBİİİİİİ!
Tanrım.. İyice kızarmıştım.. Yere bakarak onların yanına gittim.
YG: Cidden hoşlanıyor musun Hoseok?
HS: Hayır yani evet veya hayır.. YA CHİMCHİM SENİ BOĞARIM BAK D C GÖREVİ OLDUĞUNU SÖYLEYECEKTİN BENİ ÇAĞIRMAYACAKTIN GEL BURAYA
Bunu dedikten sonra Jimin'i kovalamaya başladım. Jin Hyung ise hala cam siler gibi gülüyordu..
A*k hayatı.. Neden 8. sınıf oldum ben ya b*k gibi hissediyorum şuan. Aslında b*k gibi hissetmemin sebebi regl ama neyse işte ŞİLDSİFLSİFLSİD. Neyse bayadır bölüm yazmıyordum hazır okula gitmeyip evde kalınca birde üstüne canım sıkılınca yazayım dedim. İyi yapmışım dimi? Neyse hadi sizi seviyorum mwuaahh umarım beğenirsiniz<3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşimsin (CatBoy)
FanficYoongi Namjoon'un ısrar etmesine dayanamayıp kabul etti catboy sahiplenmeyi. Ama kim bilebilirdi ki sahiplendiği catboy'un onu bu kadar mutlu edeceğini?..