(Yazar anlatımından)
"Hadi ama Yoongi!"
Yoongi Namjoon'un ısrarına dayanamayıp kabul etti dediği şeyi.
YG: Tamam kabul yeter ki sus artık!
NM: Sonunda! Hadi gel!
Namjoon Yoongi'nin kolundan tutup dışarı çıkartır. Ardından arabaya bindirir. Ve catboy sahiplenecekleri yere gelirler. İçeri girerler ve etrafa bakmaya başlarlar.
G: Merhaba efendim, nasıl yardımcı olabilirim?
NM: Tüm catboy'lara bakmak istiyoruz
G: Tabii beni takip edin lütfen
Yoongi oflaya poflaya görevliyi ve Namjoon'u takip etmeye başladı. Tam o sırada gözüne kafesinde kendi kendine oyun oynayan bir catboy takıldı. Catboy'u uzaktan izlemeye başladı.
G: Efendim anlaşılan bu catboy'u sevdiniz
YG: Huh? Aa şey evet ben bu catboy'u sahiplenmek istiyorum..
NM: Woah! Yoongi! Kulaklarım umarım beni yanıltmıyordur! Buraya gelirken sanki silah zoruyla getirmişim gibiydin!
YG: Kapa çeneni Namu!
O sırada küçük catboy onları sakin bir şekilde izliyordu. Yoongi onun onları izlediğini farkedince catboy'a doğru döndü ve minik catboy utanıp kızardı. Yoongi bu hareket karşısında gülümsedi.
NM: YOONGİİİİ!!
YG: BAĞIRMA!
NM: Bak bende kendime catboy buldum!
Yoongi Namjoon'un elini tutan catboy'a baktı.
SJ: Merhaba efendim! Ben Seokjin
YG: Kaç yaşındasın sen?
SJ: 10
YG: Anladım. Neyse
Yoongi yanındaki kafese tekrar baktı fakat catboy'u göremdi. Endişelenip etrafa bakmaya başladı. Tam o sırada catboy'un ona doğru gelen görevlinin kucağında olduğunu gördü.
G: Evet efendim, buyurun catboy'unuz
Görevli catboy'u Yoongi'ye uzattı, catboy Yoongi'ye ilk önce şaşırmış bir şekilde baktı fakat Yoongi gülümseyince o da gülümsedi.
HS: Meyhaba efendim ben Hoseok!
YG: Merhaba Hoseok bende Yoongi
G: Efendim buyurun catboy'unuzla ilgili her şey bu dosyanın içinde
Görevli dosyayı Yoongi'ye uzattı, Yoongi dosyayı görevlinin elinden alıp Namjoon'la birlikte arabaya geçtiler. Namjoon Seokjin'i arka koltuğa oturttu. Hoseok ise Yoongi'nin kucağından inmedi. Eve geldiklerinde Seokjin çoktan uyumuştu, Namjoon onu kendi odasına götürüp yatağına yatırdı ve o da yanına yattı. Hoseok ise yerinde durmuyor evde sürekli bir yerlere koşuşturuyordu. Yoongi ise hem onu gözetliyor hem de görevlinin verdiği dosyayı inceliyordu.
Selam ^^ İlk defa catboy hikayesi yazıyorum bunun için saçmaladığım yerler olursa pek umursamayın. Ve evet farkındayım medyayla hikaye alakasız ama her hikayede bir şarkı olucak alakasız veya alakalı.Neyse umarım sevdiğiniz bir Wattpad yazarı olurum sizi seviyorum mwuah<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşimsin (CatBoy)
Fiksi PenggemarYoongi Namjoon'un ısrar etmesine dayanamayıp kabul etti catboy sahiplenmeyi. Ama kim bilebilirdi ki sahiplendiği catboy'un onu bu kadar mutlu edeceğini?..