Birine sarılıp uyumak pek adetim olmadığı için uyku anında çokça dağınık yatardım ve genelde yüz üstü yatmak benim için en rahat pozisyondu. Güneş de tam karşıdan yüzüme vurduğunda iyice ağırlaşırdı bedenim. Ancak şimdi yatağımda yatarken içeriye dolan Seul güneşi yüzünden değil, sırtımın tam ortasında yatak sıcaklıktan dolayı bir ağırlık vardı. Hatta o ağırlık, sıcak parmak uçlarıyla omurgamın üzerindeki ejderha dövmemi okşayarak bütün bedenimi karıncalandırıyordu. Hayır, hayır aslında parmak uçları da değildi bedenimi karıncalandıran, tam olarak sıcak nefesinin bıraktığı hafif esintiydi. Bütün bedenimi titretmişti adeta ve yapmakta olduğu şeyi sürdürürken öylece duruyordu, yavaş yavaş sabah ereksiyonum da onun bu hareketiyle varlığını belli ediyordu.
Parmakları omurgamın tam üzerinden yukarıya doğru sürünerek çıkarken dövmemin bazı noktalarını takip ederek duraksıyor, sonra yine devam ediyordu sürtmeye. Enseme dökülmüş saçlarıma geldiğinde ise hafifçe parmaklarını doladığını hissederek gülümsememi durduramadım. Taehyung'un ellerinin saçlarımın arasındaykenki hissini seviyordum. Fakat sonra durdu ve uzaklaştırdı ellerini, aynı anda da sırtıma değen yanaklarının sıcaklığı yerini boşluğa bıraktı.
"Günaydın," dedi hafifçe çok yüksek olmayan bir sesle. Aniden üzerimdeki baskısının yok olması bir boşluk hissi doğurduğundan hemen sorma gereği duydum "Neden durdun?"
Yüzümü yastığa sürterek ona çevirirken çoktan uyanmıştım aslında ama odanın köşe olan iki tarafı da cam olduğundan Taehyung yatağın solunda kalmıştı. Seul'un eşsiz manzarasından doğan güneş arkasından yükseliyor, sanki gün gökyüzünden değil de Taehyung'dan doğarcasına tenini ışıl ışıl gösteriyordu. Güneş vuran görüntüsünü daha önce de görmüştüm gerçi ama o zamanki hislerimle şimdiki hislerimin farklı oluşu ona baktığımda şu anda her şeyden çok büyüleyici olduğunu bin kez aklıma kazımamı sağlamıştı.
"Uyandığın için." dedi gözlerini benim kısık gözlerime dikerken. Ama bu iyi bir bahane değildi, en azından benim için. Bu yüzden de sabah ereksiyonumun hatrına dünün stresini ne derece atıp atmadığını yoklamaya çalıştım.
"Isırmak, okşamak ve tırnaklamak... Şimdi de uyurken dokunmak. Suçlu zevklerin mi var Kim Taehyung?"
Taehyung'la uğraşmaktan ve bir şeyleri tez canlılıkla açıklamasını izlemekten keyif alıyordum. İçinde bastırdığı şeyleri benimleyken kolaylıkla açığa çıkartıyordu ama tabii sarhoş ve öfkeli olduğu zamanlardaki gibi değil. Şimdi yine ona cinsel bir imaya çıkan cümlem yüzünden gözlerini kocaman yapmış, dudak büzerek "Hayır, öyle değil. Bunun konuyla ne alakası var ki?"
"O zaman neden çektin elini?" Tek kolumun üzerinde yarımca doğrularak kendimi ona yaklaştırdım ve bir elimi dirseği üzerine, bilek içine dokundurdum. Nefes alış verişi anında değişti, sikeyim, bu beni de tetiklemişti. İstemeden kasıklarıma sabah ereksiyonu için fazla gelecek bir şekilde kan pompalanmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baptise in your thighs | taekook
Fanfiction"Seni güneş batana kadar ayık tutacağım." - 18.03.2022 For @thvinwonderland & @jeonvth