İçkisine uzandı Hinata. Kaçıncı bardağıydı bu hatırlamıyor. Sadece içiyordu...
Kız kardeşini kaybetmişti. Geriye kalan tek ailesini.
Daha sabah gömüldü güzel beden. Çok seviyordu kardeşini. Sahip olduğu her şeydi Hinata'nın. Aslında sahip olduğu tek şeydi.
Maddi durumu iyi değildi Hinata'nın. Omega olduğu için iş bulamıyordu. Ve bu sebeple kız kardeşinin tedavisi tamamlanamamıştı. İki gün önce de ölmüştü.
Yarınlar yokmuşcasına içiyordu Hinata. En azından kısa süreliğine unutabilmeyi dileyerek.
Yarı açıktı zihni ama etraf bulanıktı onun için. Kafasını kollarına yasladı ve masaya uzandı. Ağlıyordu sessizce.
Biraz sonra da zaten uyuyakalmıştı.
Uyandığında ise
Bilmediği bir yatakta uzanıyordu.
~
Kageyama'nın ağzından
Kafamı dağıtmalıydım. Zihnim çok doluydu işler yüzünden. Bir bara gittim. Çok dikkat çekmeyen bir yerdi bu sayede çok kişi de yoktu.
Köşedeki masalardan birine oturdum. Burdan her yer görünüyordu.
İçkimi içerek etrafı izliyordum. Daha sonra gözüm müşterilerden birine takıldı.
O turuncu saçları nerde görmüştüm?
Aklıma şimşekler çaktı birden. Gerçekten o muydu? Yüzüne bakıyordum direkt zaten sarhoş olduğu için beni fark edemezdi.
Yüzüne baktım uzun uzun. Evet... Oydu.
Yıllar sonra onu tekrar görmüştüm.
Masaya uzandı. Omuzları sarsılıyordu. Ağlıyor muydu o? Biraz sonra hareketsizleşti. Tahminimce uyumuştu.
Yanına yaklaştım ve yüzüne yakından baktım. Gerçekten oydu. Hala şaşkındım.
Onun içtikleri ve kendi içtiğinin parasını ödedim ve kucağıma aldım minik bedeni.
Bardan çıktım ve arabama doğru ilerledim. Şöför sigara içmeye çıkmıştı beni görünce söndürdü hemen sigarasını.
Tsukishima: Efendim. Kucağınızdaki kim?
-Eski bir dost. Ve şu anki misafirimiz.
Kafa salladı ve arabanın kapısını açtı hemen. İçeri girip oturdum. Hala kucağımdaydı ve o kadar tatlıydı ki.
Yok boyunca pofuduk saçlarını okşadım.
Vardığımızda kapıyı açtı Tsukishima ve indim arabadan. Kucağımdaki bedeni kimseye yaklaştırmadan. Direkt olarak odama götürdüm ve yatağa yatırdım.
Yorgun görünüyordu. Ne zamandır uyumamıştı o öyle.
Daha sonra duş almak için banyoya girdim. Güzelce yıkandım ve üstümü giyindim.
Saçlarımı havlu ile kurulurken çıktım banyodan. Banyodan çıktığımda gözüm ona doğru kaydı.
Uyanmış ve korkuyla bana bakıyordu.
Yeni fic ile karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.